Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhana Vartiainen: kai sinä tiedät eläväsi VERONMAKSAJIEN rahalla?

Vierailija
28.12.2017 |

On helppo puhua köyhien velvollisuudesta itsensä elättämiseen, kun loisii kansanedustajan palkalla ja ottaa nokosia torkkupeiton alla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi aikuisen miehen elättää itsensä ilman tuollaista tulonsiirtoa valtiolta ja veronmaksajilta.

Vierailija
2/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisittepä sen yli satakiloisen vaimon :D

Professuuri ruoka-alalta. Kyllä mättöä piisaa yliopiston suojatyöläisellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin kumman syystä pahimmat tuntemani työttömien solvaajat ja ”sossutukien” vastustajat ovat poikkeuksetta henkilöitä, joiden tulot ovat kokonaisuudessaan lähtöisin julkisista varoista (joko palkka- tai yritystuloina). Yksityisen vientisektorin palveluksessa nämä mussuttajat eivät ole koskaan.

Vierailija
4/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesoatko samalla tavalla Prisman kassalle: "Kai sinä tiedät eläväsi ASIAKKAIDEN rahoilla!!!!"? Jostain syystä moni tuntuu kuvittelevan, että veronmaksajana voi sanella, kuinka kenen tahansa julkisen sektorin työntekijän tulee työtään tehdä. Jos ei olisi julkista sektoria, samoja palveluita tarjoaisivat yksityisyritykset. Näiden alojen työntekijöiden palkat maksettaisiin kalliiden sairausvakuutusten sekä yksityiskoulujen lukukausimaksujen kautta. Lisäksi olisi käytössä tietullit, ja esimerkiksi teatteriliput olisivat monta kertaa kalliimpia.

Vierailija
5/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ku muistutit

Vierailija
6/12 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Juhana Vartiainen

Olen tehnyt palkkatyötä 35 vuotta ja yt:ssä poispotkimisenkin jälkeen 2v freelancerina. Jokaisesta tienaamastani pennistä ja centistä olen maksanut n 30% veroa. Aikamoinen potti siis vuosien mittaan, äkkiä laskien yli neljännesmiljoonan!

Muutama vuosi sitten sairastuin vakavaan kipusairauteen ja 1,5 vuoden taistelun jälkeen sain pienen 1/2 eläkkeen. Sillä ei elä, se kattaa vain puolet asuntolainan kuoletuksista. Onneksi oli ansiosidonnainen mitä ehdin saamaan täyden määrän.

Viimekesänä kaaduin (selvinpäin, päiväsaikaan) 2x ja loukkasin selkäni vakavasti. Kivut ovat helvetilliset, tänäänkin nousin jo 03 kävelemään ympyrää kodissani. En voi nukkua, en istua, seisominenkin sattuu pitkän päälle. Sattuu niin että oksettaa, en haluaisi enää edes hengittää. Tutkimuksiin pääsin pitkän kinuamisen jälkeen syyskuussa - magneettikuvaus on tammikuun lopussa. Eipä tuo lohduta, tässä on kärvistelty kivuissa jo 6kk!

Jos mitään ei löydy olen yksi työttömistäsi. Menisin mielelläni töihin mutta tässä henkisessä ja fyysisessä kunnossa minusta ei ole iloa kenellekään. Ikänikään puolesta minua ei ole huolittu vaikka olen yli 100 hakemusta lähettänytkin. Voin toki jatkaa niitten kirjoittelua jos se tekee teidät onnelliseksi.

Nyt haluatte sitten rankaista kaltaisiani vielä aktiivimallilla?? Kuka ottaa töihin 18 tunniksi/3kk. Minun pitäisi saada osa-aikatyö missä tekisin 80-100 tuntia kuukaudessa saavuttaakseni edes lähelle entisen elintason.

Sano vielä kerran että olen toisten elättinä!

Vierailija
7/12 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Who on varmaan kova palstailija XD.

Vierailija
8/12 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on ehkä eniten yläpeukkuja mitä olen koskaan näin lyhyessä ketjussa nähnyt. Aktiivimalli näyttäisi toimivan, tällaista aktiivisuutta en ole hetkeen nähnyt.

Vierailija
9/12 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän, samoin tiedän maksavani noita veroja samaan aikaan kun huonosti palkattu työni luo yleistä hyvinvointia.

Olen myös uhrannut itseäni yksityiselle sektorille vieläkin halvemmalla. Herrasväki biletti, minä hoidin tiskit, muun muassa.

Vierailija
10/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös helppo syyttää toisia veronmaksajien rahoilla elämisestä, jos ei itse edes käy töissä ja maksa veroja

Vierailija
11/12 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan torkkupeiton vartijalle.

Vierailija
12/12 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaisi Juhanan sähköpostiin, olen laittanut aiemmin kommentteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän