Mitä tuottavaa Juhana Vartiainen on tehnyt?
En tiedä, joten kysyn. Minä en ole työtön, mutta mielestäni vähän turha ukko. Tutkimustyötä joo, mutta mitä tuottavaa? Itse teen yksityisellä tuottavaa työtä, insinööritoimistossa. Se on sitten asia erikseen, millä rahoilla tuotteitamme ostetaan, mutta emme tee juurikaan töitä julkishallinnolle. Vähän, mutta todella vähän.
Kommentit (17)
köyhät_on_tyhmiä kirjoitti:
Niin, ja paljonko sä tienasitkaan...?
Valtion kassasta en tienaa mitään.
Veronmaksajien elätti. Habituksesta näkyy ettei ole joutunut töitä tekemään. Päiväunilla kuulemma työaikana. Eihän tuollainen pärjäisi yksityisellä puolella.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska et pysty.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, joten kysyn. Minä en ole työtön, mutta mielestäni vähän turha ukko. Tutkimustyötä joo, mutta mitä tuottavaa? Itse teen yksityisellä tuottavaa työtä, insinööritoimistossa. Se on sitten asia erikseen, millä rahoilla tuotteitamme ostetaan, mutta emme tee juurikaan töitä julkishallinnolle. Vähän, mutta todella vähän.
Miksi olet mielestäsi vähän turha ukko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet mielestäsi vähän turha ukko?
Koska olen akka, niin olen turha ukko.
Minua on pyydetty politiikkaan kyllä mukaan, mutta ei kiinnosta.
tuommonen läskiposki sanoo oikeille työ läisille miten eletään tule lappiin
Vierailija kirjoitti:
Ottanut vaimonsa pois vapailta markkinoilta.
Kuka nainen on tuollaisen puutarhatontun huolinut? Juhana ja seksi samassa lauseessa, 😂😂😂
Aktiivimallilla Juhana tahtoo että hänen takapuoltaan pesevät nuoret, kauniit akateemiset tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska et pysty.
Jep, moraali ei riitä.
Ukko on loisinut veronmaksajien kukkarolla koko elämänsä. Pärjättäisiin ihan hyvin ilman miehen aikaansaannoksiakin. Tuo heppu on tullut yhteiskunnalle huomattavasti kalliimmaksi kuin yksikään työtön. Yksityisellä ei pärjäisi päivääkään.
No mitä tuottavaa ovat tehneet opettajainen tai lääkärilainen?
Sano nyt että edes hymähdit.
Ei mitään. Koko työuransa tehnyt veronmaksajien, joko suomalaisten tai ruotsalaisten selkänahoista. Eli ei oel tehnyt oikeaa tuottavaa työtä päivääkään.