Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tuo miehen absolutismi

Vierailija
28.12.2017 |

Kun kukaan muukaan ei saa käyttää yhtään alkoholia. Kaverilleenkin suuttui kun ehdotti poikien iltaa ja kaljanjuontia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ole kuultu jo moneen kertaan.

Vierailija
2/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös absolutisti, mutta ei kyllä rajoita mitenkään muitten juomista. Minä puolestani tykkään ottaa ruuan kanssa lasin tai pari viiniä tai saunaoluen, ei haittaa miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistit ovat usein takakireitä vähän joka asian suhteen. Sad but true.

t. absolutistin puoliso

Vierailija
4/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisteja on erilaisia. Olen ollut absolutisti koko ikäni, samoin mieheni. Olen nähnyt mitä alkoholi voi tehdä ihmisille enkä halua olla osana sitä. Kaikki saavat tehdä kuten parhaaksi näkee, ja toivon että miehesikin tämän tajuaa

Vierailija
5/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mun mies on myös absolutisti, mutta ei kyllä rajoita mitenkään muitten juomista. Minä puolestani tykkään ottaa ruuan kanssa lasin tai pari viiniä tai saunaoluen, ei haittaa miestä. 

Meillä haittaa koska mies joutuu olemaan pakolla absolutisti kun ei terveys kestä alkoholia yhtään ja se vituttaa sitä.

Vierailija
6/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ammattivalittaja. Onhan se miehesi muuten niin täydellinen.  :)

Vierailija
7/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vegaani ja hänen mielestään kukaan mukaan ei saa syödä.

Vierailija
8/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se Sika! Hän ansaitsee parempaa!

Vierailija
9/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, ammattivalittaja. Onhan se miehesi muuten niin täydellinen.  :)

Ainoa sen hyvä puoli oli aikanaan hauskanpito.

Vierailija
10/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Täytyyhän siinä olla runsaasti hyviä puolia, kun olet viihtynyt sen kanssa jo niin pitkään.

Vierailija
11/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkoholi-intoleranssi ja absolutisti mies olisi ihana, jos mies olisi myös muilla tavoin sopiva. Ei tarvitsisi selitellä omaa juomattomuutta. 

Vierailija
12/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, ettei sinun tarvitse koskaan siivota miehesi sotkuja poikienillan jälkeen eikä raahata tuulikaappiin urvahtanutta kännikalaa nukkumaan.

Minä olen nainen ja nykyään absolutisti, mutta en rajoita muiden alkoholinkäyttöä, ellei se mene mahdottomuuksiin. Olen perinyt viinalle persoja geenejä sekä isän että äidin puolelta, joten paras ratkaisu oli jättää se viinilasillinenkin ruuan kanssa ottamatta. Isä alkoholisoitui keski-iässä, mutta raitistui sitten AA:n avulla ja eli raittiina alkoholistina viime vuotensa. Äiti oli raitis, mutta yksi hänen veljistään joi runsaasti, samoin kun jos suvussa mennään edelliseen polveen, niin hapan maistui liian hyvin. Myös edesmennyt veljeni käytti liikaa alkoholia, mutta ei sentään ehtinyt alkoholisoitua, sillä hän kuoli jo varsin nuorena infarktiin. Vaikka olenkin empaattinen ihminen, niin sopertelva kännikala ei herätä minussa minkäänlaista sääliä, vain puhdasta inhoa.

Vierailija
13/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, ettei sinun tarvitse koskaan siivota miehesi sotkuja poikienillan jälkeen eikä raahata tuulikaappiin urvahtanutta kännikalaa nukkumaan.

Minä olen nainen ja nykyään absolutisti, mutta en rajoita muiden alkoholinkäyttöä, ellei se mene mahdottomuuksiin. Olen perinyt viinalle persoja geenejä sekä isän että äidin puolelta, joten paras ratkaisu oli jättää se viinilasillinenkin ruuan kanssa ottamatta. Isä alkoholisoitui keski-iässä, mutta raitistui sitten AA:n avulla ja eli raittiina alkoholistina viime vuotensa. Äiti oli raitis, mutta yksi hänen veljistään joi runsaasti, samoin kun jos suvussa mennään edelliseen polveen, niin hapan maistui liian hyvin. Myös edesmennyt veljeni käytti liikaa alkoholia, mutta ei sentään ehtinyt alkoholisoitua, sillä hän kuoli jo varsin nuorena infarktiin. Vaikka olenkin empaattinen ihminen, niin sopertelva kännikala ei herätä minussa minkäänlaista sääliä, vain puhdasta inhoa.

Joo ei tarvitse siivoilla oksennuksia mutta ei tarvinnut silloinkaan kun vielä kohtuudella käytti alkoholia. Oli paljon rennompi ja mukavampi. Nyt tämä on tällaista rajoittunutta elämistä.

Vierailija
14/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomikot Petelius ja Spede olivat suunnilleen absolutisteja.Olivat siis täysin huumorintajuttomia ja takakireitä teidän mukaanne.

Vierailija
15/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tarvitse siivoilla oksennuksia mutta ei tarvinnut silloinkaan kun vielä kohtuudella käytti alkoholia. Oli paljon rennompi ja mukavampi. Nyt tämä on tällaista rajoittunutta elämistä.

No voithan sinä sen viinitonkan tissutella itseksesikin. Olisit sinäkin paljon rennompi ja mukavampi. Ties vaikka veisit meidät mukanasi taas jollekin ihanalle Wikipedia-matkalle palmujen alle hörppimään oikein drinksujakin! Niitä sellaisia, joissa on pikkuruinen sateenvarjo, tiedäthän :)

Vierailija
16/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä haittaa koska mies joutuu olemaan pakolla absolutisti kun ei terveys kestä alkoholia yhtään ja se vituttaa sitä.

Millä tavalla terveys ei kestä?

Vierailija
17/17 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla terveys ei kestä?

Sille tulee heti jotain hengenahdistusta ja huimausta jos ottaa vähänkin alkoholia.