Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusivuosi ja alkuraskaus

Vierailija
28.12.2017 |

Olen menossa juhlimaan uutta vuotta ystävieni kanssa pidennetyllä viikonloppumatkalle keski-Eurooppaan. Meidän reissut ovat aina koostuneet hyvin syömisestä ja runsaasta juomisesta. Nyt olen kuitenkin 10.viikolla raskaana.
En haluaisi kertoa vielä asiasta, sillä olen itsekin vielä ristiriitaisin tuntein hyväksymässä tulevan elämänmuutoksen. Seurueessa on myös lapsenvihaaja veloja, enkä missään tapauksessa halua "pilata" viimeistä lapsivapaata uutta vuotta pamauttamalla tiskiin tällaista uutista.
Miten voin selitellä juomattomuuttani? Minkä lääkkeiden kanssa ei saa käyttää alkoholia?
Muita vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanot pitäväsi tipattoman tammikuun.

Vierailija
2/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kova virtsatietulehdus ja syöt antibioottei? Sillon tiiän ainakin, että alkoholi pahentaa niitä oireita. Melko hyvä syy...enkä usko että kukaan sen enempää kyselee :) (ja tosi uskottava ) tsemppiä! Ja Onnea !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä monimutkaisen kautta, yksinkertainen on parasta. Eikö perinteinen antibioottikuuri vaikka poskiontelotulehduksen vuoksi kävisi? 'Olo on jo parempi mutta kuuri pitää vetää loppuun silti. Harmi juttu, mut kyllä mä otan tän nyt tosissani että pääsen siitä eroon'.  Tai virtsatientulehduskin käy, se ei vaadi nenätuhinaa etukäteen jos olette vaikka nähneet just etkä ole tuhissut ;)

Vierailija
4/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin uusia kavereita. Jssap

Vierailija
5/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metronidatsolilla on antabusvaikutus, esimerkiksi emätintulehdukseen käytetään. Tulis nyt ekana mieleen tämä. Onnea! Itse olin juomatta jo suunnitteluvaiheessa, kaikki tämän tiesivät eikä kukaan kysellyt kummempia kun kieltäydyin juomasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän