Vihaan työtäni
Kommentit (16)
Miten sitä uskaltaa, kun rahantulo lakkaa. Puhumatta karenssista, jos en heti löydä muuta työpaikkaa. Olen kuin kuopassa.
Onko mitään säästöjä? Kai olet jo alkanut katsella uutta työtä?
Ja voisiko siellä työpaikalla muuttaa olosuhteita tai asioita, jotka tuottaa eniten negatiivista? Usein kai jotain voi tehdä.
Tai tee vaikka ammatinvalintatesti ja lähde ensi syksynä opiskelemaan uutta alaa jos vika on alassa.
Vierailija kirjoitti:
On minulla jonkinverran säästössä ja olen katsonut työpaikkoja, mutta ajatus siitä, että jätän muut työntekijät pulaan, on kauhea... en vain itse enää jaksa sitä menoa..
Vierailija kirjoitti:
Tai tee vaikka ammatinvalintatesti ja lähde ensi syksynä opiskelemaan uutta alaa jos vika on alassa.
Olen miettinyt tätä, mutta nykyinen työ stressaa niin paljon, etten kerkeä perehtymään mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla jonkinverran säästössä ja olen katsonut työpaikkoja, mutta ajatus siitä, että jätän muut työntekijät pulaan, on kauhea... en vain itse enää jaksa sitä menoa..
Työnantajan tehtävä on etsiä tilallesi sitten uusi työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Ja voisiko siellä työpaikalla muuttaa olosuhteita tai asioita, jotka tuottaa eniten negatiivista? Usein kai jotain voi tehdä.
Siellä on asiat olleet jo pitemmän päälle huonosti ja aina vaan palataan samoihin ongelmiin, vaikka asioita on nostettu esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on asiat olleet jo pitemmän päälle huonosti ja aina vaan palataan samoihin ongelmiin, vaikka asioita on nostettu esille.
Ollaan varmaan samassa työpaikassa :(
En usko että olet päivääkään tehnyt töitä, mutta työntekohan on parasta silloin kun sinä tunnet sen joko vaukaumukseksesi tai sitten se on vähintään se 50 prossaa elämästäsi.
Jää työttömäksi. Minä työtön tulen tilallesi halvemmalla ja motivoituneena. En valita turhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä, mutta nykyinen työ stressaa niin paljon, etten kerkeä perehtymään mihinkään
Kyllä kai sen verran tässä joulunpyhinä ehtii, esim. mol.fi/avo saat kiinnostuskoodin, joka ehdottaa jotain töitä. Ja hiljennyt sen verran että kuulet sitä sisintäsi mikä tuntuu oikealta. Haku taitaa ensi syksyn opintoihin olla maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai sen verran tässä joulunpyhinä ehtii, esim. mol.fi/avo saat kiinnostuskoodin, joka ehdottaa jotain töitä. Ja hiljennyt sen verran että kuulet sitä sisintäsi mikä tuntuu oikealta. Haku taitaa ensi syksyn opintoihin olla maaliskuussa.
Olet oikeassa, mutta tuntuu, ettei jaksa työpäivän jälkeen oikeastaan muuta kuin nukkua päikkärit ja tehdä pakolliset hommat.. Olen menettämässä elämänilon tämän tilanteen vuoksi..
Kannattaa vaihtaa työpaikkaa ilman työttömyyttä. Uuden työn löytäminen on helpompaa kun ei ole työtön. Hakemuksia voi lähetellä ja kun haastattelu tärppää, sopii sen sellaiseen aikaan että saa asiat järjestettyä edellisessä työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa työpaikkaa ilman työttömyyttä. Uuden työn löytäminen on helpompaa kun ei ole työtön. Hakemuksia voi lähetellä ja kun haastattelu tärppää, sopii sen sellaiseen aikaan että saa asiat järjestettyä edellisessä työpaikassa.
Entäs ne työkaverit.. Olenko kauhea, jos jätän ne pulaan.
No toimi sitten niin että uskallat irtisanoutua?