Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan työtäni

Vierailija
27.12.2017 |

Mutten uskalla irtisanoutuakaan. Vakipaikka.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toimi sitten niin että uskallat irtisanoutua?

Vierailija
2/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä uskaltaa, kun rahantulo lakkaa. Puhumatta karenssista, jos en heti löydä muuta työpaikkaa. Olen kuin kuopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään säästöjä? Kai olet jo alkanut katsella uutta työtä?

Vierailija
4/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisiko siellä työpaikalla muuttaa olosuhteita tai asioita, jotka tuottaa eniten negatiivista? Usein kai jotain voi tehdä.

Vierailija
5/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai  tee vaikka ammatinvalintatesti ja lähde ensi syksynä opiskelemaan uutta alaa jos vika on alassa.

Vierailija
6/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla jonkinverran säästössä ja olen katsonut työpaikkoja, mutta ajatus siitä, että jätän muut työntekijät pulaan, on kauhea... en vain itse enää jaksa sitä menoa..

Vierailija
7/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai  tee vaikka ammatinvalintatesti ja lähde ensi syksynä opiskelemaan uutta alaa jos vika on alassa.

Olen miettinyt tätä, mutta nykyinen työ stressaa niin paljon, etten kerkeä perehtymään mihinkään

Vierailija
8/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla jonkinverran säästössä ja olen katsonut työpaikkoja, mutta ajatus siitä, että jätän muut työntekijät pulaan, on kauhea... en vain itse enää jaksa sitä menoa..

Työnantajan tehtävä on etsiä tilallesi sitten uusi työntekijä.

Vierailija
9/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voisiko siellä työpaikalla muuttaa olosuhteita tai asioita, jotka tuottaa eniten negatiivista? Usein kai jotain voi tehdä.

Siellä on asiat olleet jo pitemmän päälle huonosti ja aina vaan palataan samoihin ongelmiin, vaikka asioita on nostettu esille.

Vierailija
10/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on asiat olleet jo pitemmän päälle huonosti ja aina vaan palataan samoihin ongelmiin, vaikka asioita on nostettu esille.

Ollaan varmaan samassa työpaikassa :(

Vierailija
11/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet päivääkään tehnyt töitä, mutta työntekohan on parasta silloin kun sinä tunnet sen joko vaukaumukseksesi tai sitten se on vähintään se 50 prossaa elämästäsi.

Vierailija
12/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää työttömäksi. Minä työtön tulen tilallesi halvemmalla ja motivoituneena. En valita turhista.

Vierailija
13/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä, mutta nykyinen työ stressaa niin paljon, etten kerkeä perehtymään mihinkään

Kyllä kai sen verran tässä joulunpyhinä ehtii, esim. mol.fi/avo saat kiinnostuskoodin, joka ehdottaa jotain töitä.  Ja hiljennyt sen verran että kuulet sitä sisintäsi mikä tuntuu oikealta. Haku taitaa ensi syksyn opintoihin olla maaliskuussa.

Vierailija
14/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai sen verran tässä joulunpyhinä ehtii, esim. mol.fi/avo saat kiinnostuskoodin, joka ehdottaa jotain töitä.  Ja hiljennyt sen verran että kuulet sitä sisintäsi mikä tuntuu oikealta. Haku taitaa ensi syksyn opintoihin olla maaliskuussa.

Olet oikeassa, mutta tuntuu, ettei jaksa työpäivän jälkeen oikeastaan muuta kuin nukkua päikkärit ja tehdä pakolliset hommat.. Olen menettämässä elämänilon tämän tilanteen vuoksi..

Vierailija
15/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa työpaikkaa ilman työttömyyttä. Uuden työn löytäminen on helpompaa kun ei ole työtön. Hakemuksia voi lähetellä ja kun haastattelu tärppää, sopii sen sellaiseen aikaan että saa asiat järjestettyä edellisessä työpaikassa.

Vierailija
16/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa työpaikkaa ilman työttömyyttä. Uuden työn löytäminen on helpompaa kun ei ole työtön. Hakemuksia voi lähetellä ja kun haastattelu tärppää, sopii sen sellaiseen aikaan että saa asiat järjestettyä edellisessä työpaikassa.

Entäs ne työkaverit.. Olenko kauhea, jos jätän ne pulaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi