Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko joku jonkun, joka on päässyt töihin eläkkeelle lähtijän tilalle?

Vierailija
26.12.2017 |

Minä tunnen, nimittäin itseni. Mutta ketään muuta en sitten tiedäkään. Insinöörialalla olen suunnitteliija suunnittelutoimistossa, alalla jossa ei ole paljon naisia, joten en taida tarkemmin kertoa. Insinöörinaisen tilalle palkattiin ja teen myös vähän toimistotöitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen, nimittäin itseni. Mutta ketään muuta en sitten tiedäkään. Insinöörialalla olen suunnitteliija suunnittelutoimistossa, alalla jossa ei ole paljon naisia, joten en taida tarkemmin kertoa. Insinöörinaisen tilalle palkattiin ja teen myös vähän toimistotöitä.

tiiän montakin, viimeks oma mies vaihtoi työpaikkaa kun pääs henkilöstöjohtajaksi eläkkeelle jääneen seuraajaks

Vierailija
2/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiiän montakin, viimeks oma mies vaihtoi työpaikkaa kun pääs henkilöstöjohtajaksi eläkkeelle jääneen seuraajaks

Johtajatason duunit on vähän eri asia kun palikkasuunnittelijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Omassa työpaikassani on kaksi jäänyt muutaman vuoden sisällä eläkkeelle. Molempien tilalle otettiin uusi työntekijä. Meillä ei ole turhia työntekijöitä, vaan on pakko ottaa joku, jos joku lähtee. 

Vierailija
4/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän toimistossa naisten ja miesten työt?

Vierailija
5/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika montakin suorittavan portaan työntekijää palkattu juuri eläkkeelle jäävän tilalle. Viimeksi juuri joulukuussa.

Vierailija
6/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinaan valmistuttuani naapuriyksikössä määräaikaisena. Yksi työnjohtaja jäi eläkkeelle ja minulle tarjottiin hänen paikkaansa. Samoin seuraavaa paikkaa minulle jälleen tarjottiin, kun edellinen jäi eläkkeelle. Nykyisen sain, kun yksikkö tarvitsi lisää työvoimaa.

Ja tuskin olen ainoa lajissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme