Tunteeko joku jonkun, joka on päässyt töihin eläkkeelle lähtijän tilalle?
Minä tunnen, nimittäin itseni. Mutta ketään muuta en sitten tiedäkään. Insinöörialalla olen suunnitteliija suunnittelutoimistossa, alalla jossa ei ole paljon naisia, joten en taida tarkemmin kertoa. Insinöörinaisen tilalle palkattiin ja teen myös vähän toimistotöitä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen, nimittäin itseni. Mutta ketään muuta en sitten tiedäkään. Insinöörialalla olen suunnitteliija suunnittelutoimistossa, alalla jossa ei ole paljon naisia, joten en taida tarkemmin kertoa. Insinöörinaisen tilalle palkattiin ja teen myös vähän toimistotöitä.
tiiän montakin, viimeks oma mies vaihtoi työpaikkaa kun pääs henkilöstöjohtajaksi eläkkeelle jääneen seuraajaks
Johtajatason duunit on vähän eri asia kun palikkasuunnittelijat.
Tunnen. Omassa työpaikassani on kaksi jäänyt muutaman vuoden sisällä eläkkeelle. Molempien tilalle otettiin uusi työntekijä. Meillä ei ole turhia työntekijöitä, vaan on pakko ottaa joku, jos joku lähtee.
Onko teidän toimistossa naisten ja miesten työt?
Meillä aika montakin suorittavan portaan työntekijää palkattu juuri eläkkeelle jäävän tilalle. Viimeksi juuri joulukuussa.
Minä olin aikoinaan valmistuttuani naapuriyksikössä määräaikaisena. Yksi työnjohtaja jäi eläkkeelle ja minulle tarjottiin hänen paikkaansa. Samoin seuraavaa paikkaa minulle jälleen tarjottiin, kun edellinen jäi eläkkeelle. Nykyisen sain, kun yksikkö tarvitsi lisää työvoimaa.
Ja tuskin olen ainoa lajissani.
tiiän montakin, viimeks oma mies vaihtoi työpaikkaa kun pääs henkilöstöjohtajaksi eläkkeelle jääneen seuraajaks