Heitin kälyn antamat lahjat roskiin
Kommentit (14)
Kannattaa ensi vuonna sopia hyvissä ajoin ettei aikuisille hankita lahjoja. Uuden tavaran heittäminen roskiin on järjettömän epäekologista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ensi vuonna sopia hyvissä ajoin ettei aikuisille hankita lahjoja. Uuden tavaran heittäminen roskiin on järjettömän epäekologista.
En ostanut miehen sukulaisille mitään ja sanoin etten halua lahjoja. Yleensä tulee aina jotain kamalia haisujuttuja. Tänä vuonna sitten muuta krääsää. Olipa ihanaa hakata se muki rikki ulkoroskiksella :D AP
Minäkin heitän roskiin, jos lahjat on paskaa.
En ole lahjatavaraa heitellyt roskiin. Jos ei miellytä voi antaa jollekin tai viedä kierrätykseen. Miksi rikkoa tai heittää uutta tavaraa pois jos ei miellytä. Joku voi tykätä. Mummoni sanoi, että lahjaksi antakaa minkä lahjaksi olette saaneet, kun lykkäsi äidilleni froteisia pyyhkeitä joita ei itse voinut sietää ja usein sellaisia lahjaksi sai. Mummolla piti olla pellavapyyhkeitä näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostanut miehen sukulaisille mitään ja sanoin etten halua lahjoja. Yleensä tulee aina jotain kamalia haisujuttuja. Tänä vuonna sitten muuta krääsää. Olipa ihanaa hakata se muki rikki ulkoroskiksella :D AP
Kaikki ei ole sinulla hyvin.
Viekää lahjat konttiin! En ole koskaan ennen nähnyt niin paljon ihmisiä Kontissa kuin eilen, jossa ihmiset etsivät leluja ja lahjoja lapsille ja aikuisille. Joulua haluaa viettää vaikka rahaa olisi niukasti.
Vammainen muki ja vammainen kynttilä?
siitä vaan , itse käytän tikkatuluna canvastaulua jonka sain lapsestasi
Vanha juttu, mutta ap on itse todella vammainen. 🥺
Kertoo enemmän sinusta kuin kälystä.