Ale ale, mitä ostat alesta ?
Odd mollya, pellavalakanat ja nahkasaappaat mun listalla ja ehkä jotain huonekaluja
Kommentit (17)
Pojalle housuja ja itelle mietin jos laadukkaat leggigsit satsais.Lahjakortti ois HMlle..sieltä ei sitä laatua kyllä saa mutta jospa ne lasten vaatteet jonkun kuun kestäs:S
En mitään, koska en tarvitse mitään.
Tulevalle vauvalle jos löytyis puuttuvia kamoja ja talvivaatteet niin olis aika jees (:
Vierailija kirjoitti:
Tulevalle vauvalle jos löytyis puuttuvia kamoja ja talvivaatteet niin olis aika jees (:
Suosittelen tulevalle lapselle ostamaan tarvittavan alesta, eipä ainakaan mene järkyttäviä määriä rahaa mäkeen jos lapsi kuolee ennen kun asioista pääsee nauttimaan.
Meille on tulossa vauva. Hän tarvitsee kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tulevalle lapselle ostamaan tarvittavan alesta, eipä ainakaan mene järkyttäviä määriä rahaa mäkeen jos lapsi kuolee ennen kun asioista pääsee nauttimaan.
Onhan se asia tosiaankin näin, mutta jos nyt satuttais siihen prosenttiin joka menettää vauvansa kohtukuolemalle muutama hassu viikko ennen laskettua aikaa, niin tarkoituksena on kuitenkin yrittää niin kauan kunnes meille lapsi syntyy.
Pojalle vaatteita. Huomasin juuri, että eihän poloisella ole kuin lyhyeksi jääneitä lahkeita ja puhkikuluneita kyynärpäitä. Tuli ihan paskamutsi -fiilis.
Mistä ostatte lastenvaatteita? Missä nettikaupoissa on jo ale alkanut?
Itselleni voisin ostaa plyysisen oloasun, mutta ei siellä taida 38-40 kokoa juuri olla.
Olen koko syksyn katsellut yhtä 70€ maksavaa t-paitaa, jota en ole raaskinut ostaa. Jokohan se olisi tapanin jälkeen alessa...
En oikein tiedä vielä.
OStan ison osan vaatteista ja kengistäni ulkomailta, koska Suomesta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä vielä.
OStan ison osan vaatteista ja kengistäni ulkomailta, koska Suomesta ei saa.
Mitä täältä ei saa? Mitä olen kauppoja viime aikoina katsellut Tukholmassa, Lontoossa ja Berliinissä, niin minusta Helsingistä saa ihan tarpeeksi vaatteita.
Ostan kotimaisia pipareita, ne ovat kivan rasvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä vielä.
OStan ison osan vaatteista ja kengistäni ulkomailta, koska Suomesta ei saa.Mitä täältä ei saa? Mitä olen kauppoja viime aikoina katsellut Tukholmassa, Lontoossa ja Berliinissä, niin minusta Helsingistä saa ihan tarpeeksi vaatteita.
Suomalaisista noin 10% asuu Helsingissä.
Enpä mä tarvii mitään. Sukkahousut on pakko uusia, mutta niitä ei alenneta.