Joulu menee sitten flunssassa. Onko muille iskenyt?
Joulusuunnitelmat valuivat aika tyhjiin :(
Flunssa tai influenssa alkoi oireilemaan tiistaina ja viimeiset päivät olen ollut vuoteen omana.
Lapsista toinen on vähän oireillut, kohta varmaan alkaa heilläkin.
Hyvää joulua!
Kommentit (14)
Mä olen myös flunssassa. Hyvää joulua.
Me ollaan myös flunssassa, onneksi on jo parantumaan päin.
Täällä myös yksi flunssainen lisää. Kuume nousi eilen ja fiilis on hyvin jouluinen..
Diagnosoitu influenssa eli olo oli viime viikolla niin surkea, että päädyin lääkäriin ja kaduin katkerasti, että otin flunssapiikin. Kuulemma nyt saan sairastaa tätä tiettyä virusta oikein kunnolla, koska rokotteen vuoksi elimistö ei osaa puolustautua muuntautunutta virusta vastaan.
Outo juttu, että Saksassa on ihan erilainen influenssarokotteen "sisältö" kuin meillä eli sinne WHO antoi toisenlaisen suosituksen kuin tänne.
Näin jouluna kävin päivystyksessä hakemassa nielutulehdus -diagnoosin ja antamassa näytteen.
Ei ainakaan tarvinnut jonottaa!
Hyvää Joulua ja parempaa uutta vuotta!
Täälläkin koko perhe flunssassa.
Hyvää joulua!
Täälläkin flunssa, kurkkukipu, yskä ja norovirus. Koko perheellä. Tässä meneekin joulu puolikuolleena.. 😒
Jep. Just kun alkoi perjantaina joululoma, alkoi myös flunssa oireilla kurkkukivulla. Ja nyt on pahin räkävaihe päällä. Ei voi harkitakaan joulupöytään istumista tässä kunnossa.
Hyvää joulua kaikesta huolimatta kaikille kipeille!
Vierailija kirjoitti:
Diagnosoitu influenssa eli olo oli viime viikolla niin surkea, että päädyin lääkäriin ja kaduin katkerasti, että otin flunssapiikin. Kuulemma nyt saan sairastaa tätä tiettyä virusta oikein kunnolla, koska rokotteen vuoksi elimistö ei osaa puolustautua muuntautunutta virusta vastaan.
Outo juttu, että Saksassa on ihan erilainen influenssarokotteen "sisältö" kuin meillä eli sinne WHO antoi toisenlaisen suosituksen kuin tänne.
Valelääkärilläkö kävit?
Täälläkin ihan kauhea flunssa ollut koko viikon :( henkeä ei saa, nukutuksi ei saa ja ärsyttää kun en voi edes lääkitä kunnolla kun olen raskaana. Yritetään silti tehdä tästä kiva joulu! :)
Esikoinen valittanut kurkkua ja yskinyt kaksi päivää, tänään sitten heräsin itse räkäisenä. Mies ja nuorempi lapsi vielä terveitä. Onneksi käymme vain vanhemmillani syömässä ja tulemme sitten kotiin odottamaan pukkia!
On, mutta särkylääke+antihistamiini+otrivin comp-yhdistelmällä olon saa sen verran hyväksi että olen jaksanut kaikki valmistelut tehdä. Ylimääräistä vitamiinitablettia olen nappaillut myös.
Ei mene pilalle onneksi mitään :)
Jep; keskiviikkona alkoi, torstai-iltana 38 kuumetta ja joka paikkaa särki, erityisesti ranteita ja polvia. Sen jälkeen ei enää kuumetta mutta nuhaa, yskää ja kurjaa oloa. No, vapaalla ehtii sairastaa
Oikein hyvää joulua sinne😉.