Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen (perinteinen) manflu aatonaattona

Vierailija
23.12.2017 |

Just kun olin toivonut, että mieskin voisi tehdä jotain jouluvalmisteluja. Tähän asti olen tehnyt aikalailla kaiken. Argh.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kovia ulisemaan seksismistä ja naisten halventamisesta, mutta itse kuitenkin keksivät jatkuvalla syötöllä näitä halventavia ja sukupuolittuneita termejä, kuten manflu, mansplaining, manspreading jne.

Vierailija
2/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa on totta, tietäisit tämän jos lukisit muutakin kuin miesten mollaamispalstaa.

Kuinkas sulla on aikaa istua av-palstalla?

Ja silitä itse ne jouluverhosi ja pöytäliinasi, miestäsi ei varmaan voisi vähempää kiinnostaa ne.

Joulu ei ole mikään projekti ja naisten uhriutumiskilpailu, vaan mielentila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei voi tietää miesflunssasta yhtään sen enempää kuin miehet kuukautisista.

Vierailija
4/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä olet tehnyt? Maannut av-palstalla?

Vierailija
5/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän miehet aina kilvan neuvovat naisia kuukautisasioissa.

Yhden lehden kommenttiosiossa yksi mies ihmetteli, miksi naiset käyttävät tamponeja, kun siteet ovat hänen mukaansa mukavampia ja terveydelle parempia. Huomaa, ettei hän tiedä, mistä puhui.

Vierailija
6/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, ap. Sait kaikki katkerat ulisijat tähän ketjuun.

Jos teidän arkennekin on tuollaista, että sinä teet lähes kaiken, miettisin kyllä vakavasti suhteen jatkoa. Tuotahan se tulee olemaan aina, ihminen ei muutu.

Vierailija
7/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ottaa huumorilla sisko <3

Kuittaile ukolle kun kehuu/kommentoi tekemisiäsi, mutta hyvällä maulla.

You can do it!

Vierailija
8/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden lehden kommenttiosiossa yksi mies ihmetteli, miksi naiset käyttävät tamponeja, kun siteet ovat hänen mukaansa mukavampia ja terveydelle parempia. Huomaa, ettei hän tiedä, mistä puhui.

Mihinhän se niitä tamponeja on kokeillut, kun voi vertailla?

Vierailija
9/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä niitä, joille joulu tulee vain suorittamalla? Ota nyt vähän rennommin kun mieskin on kipeä. Ei hän välttämättä pysty edes syömään niitä jouluruokia.

Vierailija
10/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä miehiä tällä palstalla on. Kattoo noita katkeria vastauksia. Mä tunnen yhden tuollaisen miehen, joka on niin pirun miesasiamies. Säälittävä ulisija se on, eikä kunnon mies.

Miesflunssa on totta juu, mutta kyllähän sitä tilaa miehet käyttää hyväkseenkin aika härskisti. Sen turvin ei tarvi tehdä yhtään mitään.

Onneksi oma mies ei ole sellainen vätys.

Vierailija
11/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanu laatikot ja valmis kinkut. Nyt mun pitäis vielä lämmittää ne.

Vierailija
12/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sairasyi yllättäen hänkin, joutuu lepäilemään kuulemma koko päivän. Minä pakkasin lapset autoon ja ilmoitin, että ole rauhassa, me mennään täksi päiväksi mummolaan. Otetaan se joulu kevyemmin, ei kuusta välttämättä tarvita tai jouluruokia. Hurja valitus, että hän haluaa kunnon joulun. Vastasin, että kaikkea ei saa, mitä tahtoo, en minäkään ihmeisiin pysty.

Vierailija
13/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä miehiä tällä palstalla on. Kattoo noita katkeria vastauksia. Mä tunnen yhden tuollaisen miehen, joka on niin pirun miesasiamies. Säälittävä ulisija se on, eikä kunnon mies.

Miesflunssa on totta juu, mutta kyllähän sitä tilaa miehet käyttää hyväkseenkin aika härskisti. Sen turvin ei tarvi tehdä yhtään mitään.

Onneksi oma mies ei ole sellainen vätys.

Naisasianainen määrittelemässä miehuutta. Ei voisi olla enemmän naurettavaa.

Tukehdu voimaantumiseesi.

Vierailija
14/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanu laatikot ja valmis kinkut. Nyt mun pitäis vielä lämmittää ne.

Perus av-mamma. Lämmittää eineksiä. Kuinka kamalan rankkaa, kun toinen on kipeänä.

Vierailija
15/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manflu... Onko teillä kuusi sisällä? Olisikohan allerginen sille kuusipuulle? 

Vierailija
16/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tuli aina ”yllättäen” kipeeksi kun oli aika minun lähteä poikien/koulukavereiden/työkavereiden kanssa ulos.

Se oli aina melko tarkkaan 2h ennen sovittua lähtöhetkeä kun alkoi ”Oi vitsi mulla on varmaan kuumetta” jankkaus ja käpertyi peiton alle tekoyskimään. Joka vitun kerta usean vuoden ajan. Mulla näitä lähtöjä max 2krt vuodessa.

Parit ekat kerrat peruin lähtöni ja jäin kotiin. Lopuilla kerroilla sanoin vaan lähtiessäni et ”juo jotain lämmintä ja ota Buranaa”

Vierailija
17/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän toipuu varmasti huomenna, kun kaikki on valmista. Siitä tiedät, että flunssa oli laiskottelua.

Onko edes flunssan oireita: mittari näyttää kuumeen, räkä kertyy nenäliinaan.

Yskää ja säälittävää kurkkukipua kyllä voi feikata. Oikeasti kipeä ei halua tuijottaa ruutua, koska silmiin särkee.

Vierailija
18/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mun kaan ukko tee auta kotiaskareissa vaikka sen selkä leikkauksesta on jo kaks päivää, varmaan tarvii passaila sitä koko sen saikun.(3kk)

Vierailija
19/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ei voi tietää miesflunssasta yhtään sen enempää kuin miehet kuukautisista.

Ihan jokaisella on kokemusta flunssasta.

Flunssan kurjuuteen ei vaikuta jalkovälin varustus, vaan esimerkiksi nenäontelon ahtaus. Jos nenäontelo on kapea, se menee nuhan takia helposti umpitukkoon. Vaikeuttaa merkittävästi elämää.

Vierailija
20/27 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä joo suosin enemmän siteitä kuin tamponeja, mutta silti täytyy ihmetellä, että miten mies voi tietää yhtään mitenkään miltä tuntuu valua rättiin vs pitää tuppoa pimpissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme