Miksi olet niin ihana ihminen?
Kommentit (14)
Olen lihava nainen, mutta mun pyllyä on silti kehuttu. <3
Olen tosi ystävällinen ja kohtelias kaikissa pienissäkin arkisisssa tilanteissa. Siitä ainakin kaikki kehuvat.
Pyrin keskusteluissa ottamaan aina huomioon toisenkin näkökulman ja ymmärtämään sitä. Osaan kuitenkin sanoa sanottavani tarvittaessa suoraan ja tarkasti perustellen. En siis ole myötäilevä, lammasmainen ihminen.
Olen positiivinen enkä lähtökohtaisesti inhoa ketään tai mitään: en koiria, kissoja, lapsia, keski-ikäisiä naisia tms.
Olen suvaitsevainen: kaikki saavat elää kuten haluavat Suomen lain puitteissa.
Saan usein kuulla olevani ihana ja näistä asioista se pääosin koostuu.
mä vaan oon kaikin puolin ihana ihminen! Niin ihana, että joitain ihmisiä se jo ärsyttää :D
Lahjoitan toisinaan rahaa hyväntekeväisyyteen.
Olen vähentänyt lihansyöntiä n. 95%, koska eläinten kohtelu ja tehotuotanto järkyttää.
Lähden aina ylitöihin ja viikonlopputöihin, kun esimies pyytää. Vuoden olen ollut töissä ja ikinä en ole kieltäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi ystävällinen ja kohtelias kaikissa pienissäkin arkisisssa tilanteissa. Siitä ainakin kaikki kehuvat.
Pyrin keskusteluissa ottamaan aina huomioon toisenkin näkökulman ja ymmärtämään sitä. Osaan kuitenkin sanoa sanottavani tarvittaessa suoraan ja tarkasti perustellen. En siis ole myötäilevä, lammasmainen ihminen.
Olen positiivinen enkä lähtökohtaisesti inhoa ketään tai mitään: en koiria, kissoja, lapsia, keski-ikäisiä naisia tms.
Hyvältä kuulostaa, onko jotain huonoa kuitenkin?
No mää nyt vaan oon. Tosin sitä ei kukaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava nainen, mutta mun pyllyä on silti kehuttu. <3
Läskit viekkarit alapeukuttaa tai kusimunaiset miehet, joille ei annettu kun olivat liian kännissä. :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, onko jotain huonoa kuitenkin?
No kaikillahan on aina jotain huonoa. Toisinaan pieraisen. En muutu väkivaltaiseksi viinaa juodessani. Pitäisikö?
En ole ollenkaan ihana ihminen. Negatiivinen ja kettumainen lähinnä. Ehkä parille ihmisille edes vähän mukava, enkä näytä heille pahinta puoltani.
Jos kuulen sanottavan jotain ihmistä ihanaksi, nousee heti karvat pystyyn. Silläkin ihanalla kun on kääntöpuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulen sanottavan jotain ihmistä ihanaksi, nousee heti karvat pystyyn. Silläkin ihanalla kun on kääntöpuolensa.
Mutta jokaisella on ihana puolensa ja nyt on joulu ja nautitaan kaikesta ihanasta <3
Vierailija kirjoitti:
Jos sana ihana saa sinut karvoillesi, niin ehkä pitäisi hakeutua hoitoon? Sammunutta persereikäähään voi sanoa ihanaksi, jos se puristaa mukavasti kullia toki.
Raittius on lahja itselle ja muille.
.... hmmmmm.