Olen käynyt kahdeksalla treffillä sitten syyskuun alun. Neljän kanssa on tullut toiset treffit, ja joka ikinen niistä neljästä on juorunut eteenpäin KAIKKI kertomani asiat omille kavereille
Yhdenkään kanssa en ole halunnut kolmannelle treffille sen jälkeen.
Onko tämä normaalia, ottaen huomioon että kaikki on ollut yli 20-vuotiaita, koulutettuja ihmisiä? Viimeksi hetki sitten sain vihjeen FB:ssä että tuorein tapaus juoruaa minusta minkä ehtii vielä kaksi viikkoa tapaamisen jälkeen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Juoruaa vai intoilee? Ja millaisia juttuja kertoivat eteenpäin?
Ne ei intoile vaan nauraa sille missä ja miten asun, millaisella autolla ajan ja miten hoidan sitä, mitä syön, miten pukeudun ja mistä hankin vaatteeni jne jne jne.
Tekisi mieli heittäytyä täysin passiiviseksi, eli en tee aloitteita enkä tervehdi ketään oma-aloitteisesti. Matchit saa sähköpostiinkin joten miksi vaivautua?
Ei ole normaalia. Minä en mieheni asioista kertoisi. varsinkaan kun tiedän että jokainen kavereistani puhuu eteenpäin. Tiedän sen.
Mitä se viimeisin juorusi jos kerran joku ihan otti yhteyttä sen takia?
Nauraa!? No jätä tuommoiset omaan arvoonsa. Jos miehestä jotain kertoisin nii todellakin hyvään sävyyn :O
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 1500 euron arvoinen auto, tankkaan vain Nesteen bensiiniä ja valitsen moottoriöljyn hyvin tarkkaan.
Ihmisiin ei ole yleensä luottamista. Parhaisiin ystäviin olen luottanut, he eivät ole kertoneet asioita eteenpäin.
Mielenkiintoinen ilmiö. On tapahtunut sellaistakin, että nainen on netin kautta tutustunut mieheen, käynyt muutaman kerran treffeillä ja saanut pitkäksi aikaa ison riesan. Kaheli mies hyödyntää kaikkea, mitä on saanut tietoonsa. Siinä on aika äkkiä kyse kunnianloukkauksesta ja yksityisyyttä loukkaavasta tiedon levittämisestä. Ehkä vainoamisestakin, riippuen siitä, mitä kaikkea kaheli keksii tehdä.
Juuri tämän takia en varmaan koskaan aloita minkäänlaista parisuhdetta. Kehenkään ei voi luottaa.
N20
No kertoo siitä miehestä enemmän kuin sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 1500 euron arvoinen auto, tankkaan vain Nesteen bensiiniä ja valitsen moottoriöljyn hyvin tarkkaan.
No aika kummallisia asioita puhutte ensitreffeillä. Tarkoitus on kuitenkin tutustua ihmiseen, eikä esim. autoihin.
Missä ihmeen käpykylässä oikein asut, jos kerran heti saat tietoosi mitä deittisi sinusta puhuvat :O Vai deittailetko vain kaverien kavereita tms?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä normaalia, ottaen huomioon että kaikki on ollut yli 20-vuotiaita, koulutettuja ihmisiä? Viimeksi hetki sitten sain vihjeen FB:ssä että tuorein tapaus juoruaa minusta minkä ehtii vielä kaksi viikkoa tapaamisen jälkeen.
Yli 20-vuotiaita?! Ymmärtäisin lauseen jos siinä olisi että yli 30-vuotiaita, mutta parikymppisethän ovat täysiä kakaroita vielä hyvin monet. Ap on varmaan tosi nuori itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä normaalia, ottaen huomioon että kaikki on ollut yli 20-vuotiaita, koulutettuja ihmisiä? Viimeksi hetki sitten sain vihjeen FB:ssä että tuorein tapaus juoruaa minusta minkä ehtii vielä kaksi viikkoa tapaamisen jälkeen.Yli 20-vuotiaita?! Ymmärtäisin lauseen jos siinä olisi että yli 30-vuotiaita, mutta parikymppisethän ovat täysiä kakaroita vielä hyvin monet. Ap on varmaan tosi nuori itsekin.
Olen 25 ja valmistumassa yliopistosta. Yritän seuloa samantasoista seuraa kun itsekin olen. Ne on toisin sanoen ollut samasta yliopistosta kun itsekin, ja saan tietää näistä jutuista omien kavereiden kautta.
Tuossa muuten joku oletti että olen nainen ja treffikumppanit ovat olleet miehiä. Todellisuudessa olen mies ja ne on ollut naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä normaalia, ottaen huomioon että kaikki on ollut yli 20-vuotiaita, koulutettuja ihmisiä? Viimeksi hetki sitten sain vihjeen FB:ssä että tuorein tapaus juoruaa minusta minkä ehtii vielä kaksi viikkoa tapaamisen jälkeen.Yli 20-vuotiaita?! Ymmärtäisin lauseen jos siinä olisi että yli 30-vuotiaita, mutta parikymppisethän ovat täysiä kakaroita vielä hyvin monet. Ap on varmaan tosi nuori itsekin.
Olen 25 ja valmistumassa yliopistosta. Yritän seuloa samantasoista seuraa kun itsekin olen. Ne on toisin sanoen ollut samasta yliopistosta kun itsekin, ja saan tietää näistä jutuista omien kavereiden kautta.
Tuossa muuten joku oletti että olen nainen ja treffikumppanit ovat olleet miehiä. Todellisuudessa olen mies ja ne on ollut naisia.
No, aika yksinkertaiselta ihmiseltä kuulostat. Hanki deittisi seuraavaksi jostain muualta.
Jep. Kannattaa tommoisten kanssa olla tekemisissä . Varsinkin kun niin pienet ympyrät. Saa kohta selitellä kavereilleen. Luotat kyllä ihme naisiin. :/
Juoruaa vai intoilee? Ja millaisia juttuja kertoivat eteenpäin?