JULMUST Jouluinen virvoitusjuoma
Onko kukaan ostanut? Itse ostin ensimmäistä kertaa elämässäni tänään.
Mielipiteenne tästä juomasta? Vielä en sitä aio maistaa, vasta aattona sitten.
Kommentit (20)
IHAN P**KAA SONTAA HYI HE**ETTI!!!!!!!!
Maistuu Dr Pepperille. Julmust kehotettiin alkoholittomaksi vaihtoehdoksi juopotteleville ruotsalaisille.
Kallista? Pari euroa 1,5 l pullo.
Minulle se on tuttu joulujuoma jo 80-luvulta. Hyvää se on. Maistuu kotikaljalta jonka sekaan on lisätty kokista.
Mun mielestä hämärä sekoitus kotikaljaa ja cokista siis kolaa. Omaan makuun aivan satnan pahaa. Lapset tykkää niin niille ostan aina useamman pullon. Miten parin euron pullo on kallis? Laihialta kenties?
Se on ihanaa! Meillä juuaan sitä aina jouluna, nyt juuri vedin lasillisen ennakkoon. Ihan paras koko perheen joulujuoma.
Itse tykkään, mutta se mitä Manner-Suomen puolella ei ole paras mahdollinen. Ahvenanmaalta tai Ruotsista löytyy ne parhaimmat
olen ostanut ensimmäisen ja viimeisen kerran.
En tykännyt. Kerran ostin, ihan kaamean makuista. Kyllä kotikalja esim on paljon parempaa.
Ruåttalaisten ikiaikainen suokkari.
Ihan helvetisti on ainakin sokeria.
Ruotsissa olen saanut tosi hyvää. Suomesta löytämäni oli pettymys.
Onko tuo samaa tavaraa kuin se påskmust?
Mistä tätä saa? Voisin kokeilla kun tykkään Dr Pepperistä ainakin :)
Hyi hele! Maistui pahasti lapsuuden traumoille eli jollekin yskänlääkkeelle.
Lapsena sitä jo join. Silloin sitä sai vain Ruotsista. Vieläkin aina on jouluksi saatava Julmustia. Nykyään mieskin jo ostaa heti, kun bongaa kaupassa sitä :)
Vierailija kirjoitti:
Kallista? Pari euroa 1,5 l pullo.
Minulle se on tuttu joulujuoma jo 80-luvulta. Hyvää se on. Maistuu kotikaljalta jonka sekaan on lisätty kokista.
Terveisiä tulevaisuudesta (2022), nyt se maksaa noin 3,5 e/pullo :(
Minusta se on pahaa, kuin väljehtynyttä, mutta liian makeaa kotikaljaa.