Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KANNOIN vaimoni töihin, loukkasin selkäni ja ranteeni

Vierailija
22.12.2017 |

Vaimoni työskentelee koordinaattorina eräässä yrityksessä. Työpaikka sijaitsee n. 20 minuutin automatkan päässä. Olin eilen illalla luvannut vaimolleni, että hänen ei tarvitse huolehtia matkajärjestelyistä, koska minä vien hänet töihin.

Aamulla harmitti aikainen herääminen, sillä eilen tuli valvottua myöhään, koska en malttanut laskea jännittävästi alkanutta dekkaria käsistäni. Päätin kuitenkin viedä vaimoni töihin väsymyksestä huolimatta. Onneksi hänellä oli etäpäivä, joten työmatka oli vain neljä metriä. Läpsäytin vaimoani hellästi pakaroille merkiksi siitä, että on aika hypätä reppuselkään. Vaimo kiipesi selkääni niin kuin aina ennenkin, mutta tasapainoni petti ja kaaduimme molemmat kovalle eteisen lattialle. Ranteeni on luultavasti murtunut ja selkääni jomottaa, mutta en usko että kyse on mistään vakavasta. Varasin jo ajan lääkärille ja otin juuri Buranan särkyyn, joten ihan hyvin tässä pärjäillään. Täytyy varmaan ensi kerralla käskeä vaimoa itse kävelemään töihin! Tai sitten pitää vältellä turhia lupauksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Onko vaimosi jalaton vai halvaantunut?

Vierailija
2/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Onko vaimosi jalaton vai halvaantunut?

Ei nyt sentään! Terve tuo on kuin pukki. Itsehän tässä olen se, joka meinasi halvaantua. Sairaanhoitaja tosin rauhoitteli selkäni suhteen, että kyseessä on varmaan jokin lievä vamma, kun kerran pystyn kävelemään melkein normaalisti. Ranteeseen kyllä sattuu vietävästi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sai jonkun luolamies idean ja yritti heittää mut olkapäälleen. Heittikin sitten olkapäänsä yli ja lensin voltin selälleni lattialle. Hetken näin tähtiä:)

Vierailija
4/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies sai jonkun luolamies idean ja yritti heittää mut olkapäälleen. Heittikin sitten olkapäänsä yli ja lensin voltin selälleni lattialle. Hetken näin tähtiä:)

Tuo on jo perheväkivaltaa.

Vierailija
5/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin😄

Vierailija
6/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hoitaa sitten kaikki mahdolliset joulutoimet, kun selkäsi ja ranteesi eivät kestä.

Vierailija
7/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa noita luolamiesideoita melkein päivittäin. Heittää minut pitkäkseen milloin mihinkin ja pamputtaa housuistaan kaivamallaan astalolla lähes tajuttomaksi.