Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluna baariin?

22.12.2017 |

Minulla ei asu kumpikaan vanhemmista täällä missä ite oon. Ja sukulaiset on niin ärsyttäviä että en varmaa mee sinne kuuntelee heidän saarnojansa. Niin meen sitten baariin jossa on sinkku joulu teema. Ketä muita menee jouluna baariin? Ja onko tämä ihan hirveä häpäisy jouluperinnettä kohtaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo monta vuotta mennyt aattona baariin vaikka muu perhe viettääkin keskenään joulua, niin teen myös tänä vuonna. Mua ei joulun vietto kiinnosta yhtään, enkä sitä myöskään vietä millään tavalla.

Vierailija
2/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä sinua estää? Ei jouluperinteellä ole tunteita, joten sitä ei voi häpäistä. Joku joulufriikki voi pahoittaa mielensä, mutta siitä ei kannata välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joissain baareissa sinkkujouluteemaa vai oliko tämä aloittajan oma keksintö?

Voisin pyörähtää jossain jos keksin sopivan baariin, tulossa jo viides yksinäinen sinkkujoulu.

Vierailija
4/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joissain baareissa sinkkujouluteemaa vai oliko tämä aloittajan oma keksintö?

Voisin pyörähtää jossain jos keksin sopivan baariin, tulossa jo viides yksinäinen sinkkujoulu.

Luulen, että ainakin isoimmissa kaupungeissa on. Itse käyn ihan samoissa baareissa kun muutenkin, muuten siellä on sitä joulushittiä tarjolla. Olen tuo nro2

Vierailija
5/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me (n. 50-v.) pariskunta käydään kuuntelemassa Joulurauhan julistuksen ja sitten käymme usein parilla lämpimällä drinksulla Turun keskustassa. Illalla syödään kotona ja sitten lähdetään vaikka Teerenpeliin tms. Ihanaa, kun on samanhenkistä porukkaa liikkeellä.

Vierailija
6/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ainakin isoimmissa kaupungeissa on. Itse käyn ihan samoissa baareissa kun muutenkin, muuten siellä on sitä joulushittiä tarjolla. Olen tuo nro2

Helsingissä asun ja ihan naapurissa on sporttibaari ja pari olutravintolaa. Voisi googletella jos on jotain kiinnostavaa kauempana tai sitten käväistä lähimmässä paikassa.

Vierailija
7/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa, tuu meille jouluksi. Joudut kyllä itse ostamaan murkinasi koska olen köyhä. Voidaan vaikka virkata joulukoristeita ja maalata kynttilöitä kynttiläväreillä.

8/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainaki ollut parina jouluna täällä Turussa päin.

9/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tylsältä. Siks meenki baariin. Mutta kiitos vaan.

Vierailija
10/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaunis kirjoitti:

Kuulostaa aika tylsältä. Siks meenki baariin. Mutta kiitos vaan.

Jouluna pitää olla tylsää jotta tulee levättyä. Pitää tuijottaa kynttilän liekkiä ja jouluvaloja, kävellä lumisateessa ja ihmetellä hiutaleita,seurata kuinka hämärän hyssy kehittyy jne. Sen takia luontoa pitää tuijottaa, se on meditaatiota.

Jouluna ei saa ryypätä, nussia, eikä mennä baariin. Saunassa saa käydä ja avannossa ja tehdä lumilyhtyjä.

Vierailija
11/14 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin mennään joulun aikaan kaikkina kolmena päivänä ravintoloihin

Ruokaravintoloista aletaan ja siitäpä sitten ryyppämään ja tanssimaan.

Se on se perinteinen joulu meille.

Ja hauskaa on!!!

Vierailija
12/14 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista kotiuduttu, siellä oli itseni lisäksi ehkä 5 tyyppiä. Ei virinnyt keskustelua. No, kalja oli hyvää.

Vierailija
13/14 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tosta ap:n nimenvaihdosta :p

Vierailija
14/14 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollu jo koko päivän baarissa, jos en olis töissä.

No. Huomenna ku klo 15 pääsen, niin suoraan baariin. Ja Tapsana kans heti aamusta.

Joku päivä huilia väliviikolla.

Sitte vois raapasta uutena vuotena semmosen pe-ti välisen yön.

Tsup!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi