Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi taksikuskia tai kaupan kassatyttöä ei muisteta jouluna?

Vierailija
22.12.2017 |

Mitä muita ammattiryhmiä pitäisi muistaa? Putkiasentaja ja autokappias kuuluvat myös arkeemme aina silloin tällöin? Lähibaarin portsari ja kaupungin puistotyöntekijä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion viedä lähikauppaan konvehtirasian. Siellä on kivaa, avuliasta porukkaa, joiden kanssa vaihtaa melkein päivittäin muutaman sanan. Minusta on kiva muistaa heitäkin vähän.

Vierailija
2/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutaksinkuljettajatuttavaa kyllä muistetaan runsain lahjoin.

Me veimme tänään joululahjan autohuoltamontyypille, joka on ollut erittäin hyvä ja luotettava korjaaja autoillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taksikuski muistaa miestäni, ajaa taksilla (samalla) noin tonnilla kuussa. Samoin mieheni taas muistaa omia asiakkaitaan. Mielestäni se menee niin päin.

Vierailija
4/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistetaan ainakin tuolla kylillä, missä tuttu taksikuski ajaa säännöllisiä kyytejä. 

Vierailija
5/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni jakoi lukioaikana varhaisjakelun sanomalehtiä ihmisten aamukahvipöytiin. Hän sai kerran yhdeltä asiakkaalta konvehtirasian ja kyllä se lämmitti ahkeran yötyöläisen sydäntä.

Vierailija
6/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mut Ajattelemaan asiaa. Lupaan antaa aattona tolppahomolle tippiä 2€, jos se osaa ajaa eikä haise pahalta.

Vierailija
7/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina maksan palveluista en anna mitään lahjuksia.

Vierailija
8/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pph ja perheet muistavat lahjalla minua aina jouluisin ja yleensä myös ennen kesälomaa.

Annan kyllä itsekkin lahjan hoitolapsille.

Itse en vertaisi itseäni saman "arvoiseksi" kuin vaikka kaupan kassaa vaikka ne vanhemmat sitä kassatyöntekijää saattavat monta kertaa viikossa nähdäkkin, niinkuin minuakin.

Itse olen kuitenkin noiden hoitolaisteni kanssa jopa 10h viitenä päivänä viikossa.

Lapsille olen oikeasti tärkeä ihminen heidän elämässä ja kyllä minäkin heihin kiinnyn.

Tietenkään lahjoa ei tavitse, se ei muuta milläänlailla käytöstäni lasta tai perhettä kohtaan vaikka lahjaa ei tulisikaan.

Kyllä se silti aina saa minut iloiseksi kun sen lahjan saa :). Olen oikeasti vastuussa vanhempien siitä kaikkein tärkeimmästä aika ison osan ainaa arjesta.

Toki se kiitos lämmittää aina kaikista eniten ja niitä olen aina paljon saanut

Vierailija
9/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aion muistaa kaupan isotissisintä kassatyttöä kaksimielisellä letkautuksella ja silmäniskulla. 

Vierailija
10/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pph ja perheet muistavat lahjalla minua aina jouluisin ja yleensä myös ennen kesälomaa.

Annan kyllä itsekkin lahjan hoitolapsille.

Itse en vertaisi itseäni saman "arvoiseksi" kuin vaikka kaupan kassaa vaikka ne vanhemmat sitä kassatyöntekijää saattavat monta kertaa viikossa nähdäkkin, niinkuin minuakin.

Itse olen kuitenkin noiden hoitolaisteni kanssa jopa 10h viitenä päivänä viikossa.

Lapsille olen oikeasti tärkeä ihminen heidän elämässä ja kyllä minäkin heihin kiinnyn.

Tietenkään lahjoa ei tavitse, se ei muuta milläänlailla käytöstäni lasta tai perhettä kohtaan vaikka lahjaa ei tulisikaan.

Kyllä se silti aina saa minut iloiseksi kun sen lahjan saa :). Olen oikeasti vastuussa vanhempien siitä kaikkein tärkeimmästä aika ison osan ainaa arjesta.

Toki se kiitos lämmittää aina kaikista eniten ja niitä olen aina paljon saanut

Lisään vielä, että ostanhan lahjat kummilapsilenikin ja veljeni lapsille vaikka nuo hoitolapset on ehdottomasti läheisempiä minulle. Siksi minusta olisi hassua olla muistamatta omia hoitolapsia.

Vierailija
11/11 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kaupan työntekijänä talon puolesta lahjan ja kyllä mulle ne asiakkaiden hyvän joulun toivotukset riittää ihan hyvin. Suklaata saa muutenkin ihan tarpeeksi jouluna:) En siis edes ajattele, että asiakkaiden pitäisi kannella meille vielä lahjojakin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä