Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan rasvaprosenttini pienemmäksi?

Vierailija
22.12.2017 |

Olen juuri ja juuri normaalipainoinen (68kg, 169cm) ja laihduttanut jo 35 kiloa. Rasvaprosenttini on tosi iso, 38%. Olen laihtunut syömällä oikein ja liikkumalla kolme kertaa viikossa (juoksulenkki, pyöräily, uinti). Pieneneekö tuo rasvaprosentti, kun vielä laihdun? Alussa rasvaprosentti oli järkyttävät 52%. Tavoite olisi painaa 60, sitä pienemmäksi en halua. Mutta jos 35 kilon pudotuksella rasvaprosentti on pienentynyt vain 14 prosenttiyksikköä, niin eihän se voi enää paljoa 8 kilon pudotuksella pienentyä. Normaali rasvaprosentti olisi taulukoiden mukaan noin 25-30%.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jätä kaikki rasvanen ruoka syömättä. Itselläni on (epäterveellisem) alhainen (menkat loppui....) ja yritän tässä juurikin lisätä sitä esim kalan syönnillä, mutta alhaiseksi olen sen saanut jättämällä kaiken rasvan pois :D maidon join rasvaisena, koska paljon terveellisempää kuin rasvaton...leivän päälle ei voita, ei rasvassa paistettua ruokaa, korkeintaan salaatinkastikkeessa jotain...ja öljyä vaan jos ruuanlaittoon tarvii rasvaa :D itseasiassa päivän ruoka saattaa hyvinkin olla tämmöinen : aamupalaksi puuroa ja pari hedelmää + tee, lounaaksi puolet lautasesta salaattia, 1/4 pastaa/perunaa/riisiä mitälie ja loppu kanaa tai kalaa. Päivällinen salaatti+leipä ja jälkkäriksi jogurttia (maustamatonta) marjojen kanssa... iltapalaksi taas jotain pientä, hedelmiä, rasvatonta rahkaa tai jotain......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm jätä kaikki rasvanen ruoka syömättä. Itselläni on (epäterveellisem) alhainen (menkat loppui....) ja yritän tässä juurikin lisätä sitä esim kalan syönnillä, mutta alhaiseksi olen sen saanut jättämällä kaiken rasvan pois :D maidon join rasvaisena, koska paljon terveellisempää kuin rasvaton...leivän päälle ei voita, ei rasvassa paistettua ruokaa, korkeintaan salaatinkastikkeessa jotain...ja öljyä vaan jos ruuanlaittoon tarvii rasvaa :D itseasiassa päivän ruoka saattaa hyvinkin olla tämmöinen : aamupalaksi puuroa ja pari hedelmää + tee, lounaaksi puolet lautasesta salaattia, 1/4 pastaa/perunaa/riisiä mitälie ja loppu kanaa tai kalaa. Päivällinen salaatti+leipä ja jälkkäriksi jogurttia (maustamatonta) marjojen kanssa... iltapalaksi taas jotain pientä, hedelmiä, rasvatonta rahkaa tai jotain......

Älä ehdota tällaista sairasta syömistä.

Vierailija
4/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntoharjoittelua mukaan. Tuolla nykyisellä laihdutustyylilläsi olet rasvan lisäski laihduttanut todella paljon lihasta. Eli nyt salille tai kotijumppaa kunnon painoilla ja samalla kunnon monipuolinen ruokavalio, jossa on riittävästi hyviä rasvoja, proteiinia ja hyviä hiilihydraatteja.

Vierailija
5/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri ja juuri normaalipainoinen (68kg, 169cm) ja laihduttanut jo 35 kiloa. Rasvaprosenttini on tosi iso, 38%. Olen laihtunut syömällä oikein ja liikkumalla kolme kertaa viikossa (juoksulenkki, pyöräily, uinti). Pieneneekö tuo rasvaprosentti, kun vielä laihdun? Alussa rasvaprosentti oli järkyttävät 52%. Tavoite olisi painaa 60, sitä pienemmäksi en halua. Mutta jos 35 kilon pudotuksella rasvaprosentti on pienentynyt vain 14 prosenttiyksikköä, niin eihän se voi enää paljoa 8 kilon pudotuksella pienentyä. Normaali rasvaprosentti olisi taulukoiden mukaan noin 25-30%.

Et ole syönyt oikein, jos laihtuessasi ei rasva vähene.  Laihtuminen tarkoittaa rasvan vähenemistä.

Vierailija
6/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas punttisali. Proteiini ja rasva pohjainen ruokavalio (rasva polttaa rasvaa etenkin aamulla nautittuna). Hiilarit 120g päivässä, punnitse. Sprinttijuoksua painonnoston ohella. 3 salipäivää viikossa ja 3 sprintti.

3l vettä päivässä minimi. Kuitu 30g päivässä. Ruokailu 3 tunnin välein, tarkoituksena saada aineenvaihdunta ja rasvanpoltto kunnolla käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän