Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun taaperoni kylässä..

Vierailija
21.12.2017 |

Oltiin vierailemassa miehen kanssa tuttavapariskunnalla ja meillä oli lapsi mukana. Olimme sitten kahvipöydässä ja söimme herkkuja. Taapero joi mustikkamehua ja kaatoi sen vahingossa pöydälle joululiinalle. Tuttavapariskunnan mies suuttui ja sanoi, että " katso nyt mitä tapahtui" olin hämilläni. Sanoin, että ostan uuden liinan, mutta se ei käynyt heille, vaan käskivät pysyä poissa niin kauan , kun lapsemme kasvaa ( eivät erityisemmin pidä lapsista). Mitä teen? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Kuka toi mustikkamehun pöytään? Oliko taaperolla nokkamuki vai joiko lasista?

Mies on silti törppö. Jos hän olisi viettänyt pokeri-iltaa ja joku olisi polttanut sikarilla pöytään jälkiä,  niin tokkopa se olisi siitä niin suuttunut.

Vierailija
2/5 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pysyt pois niin kauan kunnes lapsi kasvaa, itse pysyisin kyllä vielä sen jälkeenkin. Hieno veto antaa taaperolle mustikkamehulasi joululiinoitettuun pöytään ja sitten suuttua sotkusta joka oli nähtävissä kilometrien päähän. Pököpäitä ovat ite, ei ollut lapsen vika se sotku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytte poissa, haluatteko te edes olla heidän kanssaan tekemisissä. Jos haluat olla kohtelias, voit tarjoutua auttamaan pöytäliinan pesussa. Mustikka lähtee kyllä esimerkiksi sappisaippualla. Miksi tarjoaa mustikkamehua avoimesta kupista taaperolle, jos tahra pöytäliinassa on noin kamalaa?

Eri asia, jos taapero olisi mennyt mustikkamehua kanssa sohvalle ja kaatanut sen sinne.

Vierailija
4/5 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/5 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon