Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvätuloiset ja rikkaat ihmiset on kyllä todella vieraantuneita todellisuudesta

Vierailija
20.12.2017 |

Erään lääkärin kommentti kun mietittiin miten vanhus pärjää kotona. Pesis pyykkinsä pesulassa ja kävis ravintolassa syömässä. Niin minäkin teen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on erilainen todellisuus. 

Vierailija
2/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He elävät eri todellisuudessa kuin köyhät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään tiedä nälkää näkevän afrikkalaisen todellisuudesta mitään. 

Vierailija
4/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei olekkaan eläneet Under the Dome. Mä olen.

Sinkkumies

Vierailija
5/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just näin, on muitakin todellisuuksia kuin köyhien ja sairaiden todellisuus. Ja hyvä niin.

Vierailija
6/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain heidän ajattelunsa rajoittuneisuudesta. Vaikka olisivatkin käyneet niin sanotusti hyvän koulutuksen niin se ei ole kuitenkaan antanut heille kykyä havainnoida laajempia kokonaisuuksia. 

Vierailija
7/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en syö ravintolassa kuin pari kertaa vuodessa, jos ei Heseä, Mäkkäriä ja ABC:tä lasten kanssa nyt ihan ravintolaksi lasketa. Pesulassa olen pesettänyt yhden takin ja miehen juhlapuvun koko aikuisikäni aikana. Todella kaukana myös tavallisen perheellisen sairaalaerikoislääkärin arkielämästä tuo ap:n mainitsema kommentti. Veikkaan, että kyseessä oli joku kuusikymppinen vanhapoika, joka ei osaa laittaa ruokaa saati käyttää pesukonetta mutta rahaa on palveluihin, kun elättää vain itsensä.

Vierailija
8/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset kuuluvat maailman rikkaimpaan 1 %:iin ja ovat vieraantuneita maailman keskivertoihmisen todellisuudesta.

Vierailija
9/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset kuuluvat maailman rikkaimpaan 1 %:iin ja ovat vieraantuneita maailman keskivertoihmisen todellisuudesta.

It´s a lie. Mitä suurempi valhe, sen helpommin tyhmä uskoo.

Sinkkumies

Vierailija
10/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te elätte neukkukuutioissa 6 kk vuodesta pimennossa, ilman merta, aurinkoa, kunnon asuntoja ja kutsutte itseänne "rikkaiksi".

Sinkkumies

Vierailija
11/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en syö ravintolassa kuin pari kertaa vuodessa, jos ei Heseä, Mäkkäriä ja ABC:tä lasten kanssa nyt ihan ravintolaksi lasketa. Pesulassa olen pesettänyt yhden takin ja miehen juhlapuvun koko aikuisikäni aikana. Todella kaukana myös tavallisen perheellisen sairaalaerikoislääkärin arkielämästä tuo ap:n mainitsema kommentti. Veikkaan, että kyseessä oli joku kuusikymppinen vanhapoika, joka ei osaa laittaa ruokaa saati käyttää pesukonetta mutta rahaa on palveluihin, kun elättää vain itsensä.

Mun ravintolassa käyminen on just heseä ja mäkkäriä tai kiinalaista. Ei ole varaa mihinikään kalliiseen ravintolaan, käyn ravintolassa (mihin siis lasken nuo mainitut) muutaman kerran vuodessa. Enkä ole edes köyhä.

Vierailija
12/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään lääkärin kommentti kun mietittiin miten vanhus pärjää kotona. Pesis pyykkinsä pesulassa ja kävis ravintolassa syömässä. Niin minäkin teen.

En usko että on noin sanonut. Keksit päästäsi. 

Vierailija
13/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu nyt sinkkumies v*ttuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme