Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa, joka

Vierailija
20.12.2017 |

Juo limua päivittäin ja aivan järjettömiä määriä, haalii limua litroittain kotiinsa, juo ruuan kanssa aina limua...

Minä seurustelin. Erään tietyn limun jatkuva kittaaminen ja siihen päälle kaikki muut surkeat elämäntavat ja piirteet eksässä... en vain jaksanut katsoa sitä ihmisrauniota enää yhtään enempää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo ku kylmää vettä ja mustaa kahvia. Koskaan ei oo ollu tyttöystävää vaikka oon iha komee ja lihaksikas. Hyvän kokone heppiki on.

Vierailija
2/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo part. 2065.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähty ja kuultu kirjoitti:

Provo part. 2065.

Mitä v*ttua? :"D ap

Vierailija
4/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uskomatonta on siinä, että maailmaan mahtuu ihmisiä jotka kittaavat limua aamusta iltaan? :DDD Yksi eksistäni on tällainen. Onpa ennenkuulumatonta. -ap

Vierailija
5/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uskomatonta on siinä, että maailmaan mahtuu ihmisiä jotka kittaavat limua aamusta iltaan? :DDD Yksi eksistäni on tällainen. Onpa ennenkuulumatonta. -ap

Jep, mulla oli tällanen kaveri ja ei sillä ollu naisista pulaa. Naiset tykkää sokeripeikoista.

Vierailija
6/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen, joka tekee noin. Ei muutenkaan liiku tai itse asiassa tee yhtään mitään. Nukkuu ja pelaa. Mies kaiken hoitaa, lapsenkin. Oon kerran sanonut, että voisiko vähentää. Sanoo että heti iskee päänsärky. Johtuu riippuvuudesta.

Mutta ei, en pystyisi seurustelemaan sellaisen miehen kanssa. 

Vierailija
7/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen hetero.

Vierailija
8/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo limua päivittäin ja aivan järjettömiä määriä, haalii limua litroittain kotiinsa, juo ruuan kanssa aina limua...

Minä seurustelin. Erään tietyn limun jatkuva kittaaminen ja siihen päälle kaikki muut surkeat elämäntavat ja piirteet eksässä... en vain jaksanut katsoa sitä ihmisrauniota enää yhtään enempää.

Sanoitko kenties sille ihmisrauniolle joskus edes kerran että rakastat häntä tai että välität hänestä muttet edes yrittänyt auttaa häntä hänen ongelmiensa päihittämisessä vaan hylkäsit kun ei ollutkaan se 10 pisteen täydellinen uljas prinssi rohkea? Etpä taida tietää rakkaudesta tai välittämisestä mitään muuta kuin että ne ovat sanoja.

Se on perin helppoa sanoa että rakastaa, mutta vaikea osoittaa tarkoittavansa sitä.

Helppo sanoa, että välittää, mutta sitäkin on vaikea osoittaa.

Helpompi hylätä kuin osoittaa rakkautta ja auttaa, tukea ja pysyä tukena.

Vierailija
9/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun jätit mut. :))) Olitkin niin pinnallinen p#ska.

Vierailija
10/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Anna juoda.

Kai se olisi terveydelle parempi ainakin siirtyä sokerittomaan juomaan jos sitä litratolkulla päivittäin kittaa. Vaan eipä tuo sokerikaan nyt terveelle aikuiselle niin paha myrkky ole, etteikö sitä sen vertaa sietäisi.

Ulkomailta löytyy paljon näitä limpparin litkijöitä. Suomessa aika harvinaista, että ihan normaali aikuinen käyttäisi ruokajuomana pelkästään plimpparia.

t. vesi vanhin voitehista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi