Saako baarimikko työskennellä kännissä?
Kommentit (14)
Ei mutta tuskin asiakkaasi sitä huomaavat ellet ihan hirveässä huppelissa ole!
Kyllä näin on ollut ja tehty kautta aikain. Oma kokemukseni ravintola-alalta on alkaen vuodelta 1989.
Kiitänkin työnantajaa ilmaisista känneistä harva se ilta.
Voin mä kaupan kassallakin pienessä sievässä olla, mut vaan vähän, ettei kukaan huomaa.
Jos ne tietäis mitä mun juomapullossa on...
Saa ja se on jopa suotavaa.
Kuka niitä känniläisiä selvin päin kestäisi? Kun on itsekin pikku hiprakassa jaksaa kuunnella vähän tyhmempiäkin juttuja rentona.
Vierailija kirjoitti:
Voin mä kaupan kassallakin pienessä sievässä olla, mut vaan vähän, ettei kukaan huomaa.
Jos ne tietäis mitä mun juomapullossa on...
Vaikkei käytöksestä huomaisikaan, niin tarkkanenäinen voi melko pienistäkin määristä kyllä haistaa alkoholin.
Eli älä nyt mene työkaverin uutta selfietä mene pällistelemään kymmenen sentin päähän kännystään.
No ei todellakaan saa.
Jos juo työpaikalla ja pomo huomaa, potkut tulee ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan saa.
Jos juo työpaikalla ja pomo huomaa, potkut tulee ihan varmasti.
Paitsi jollei pomokin ole samassa baarissa umpituiterissa,näitähän tapauksia riittää
mene kallion pubiin joulun aikana niin useat tarjoilijat ovat ihan soossissa
Mä oon jo vuosia ollut pienessä maistissa siin kassalla, ei ole kukaan mitään huomannut..tai ei uskaltanut sanoa.
Saa. Varsinkin, jos on itse se yrittäjä. Oon ollu muutamassakin sellaisessa raflassa duunissa, missä itse omistaja teki hommia myös tiskin takana, ja molemmissa tapauksissa aika usein joi kuormasta. Tarjosi mullekin, ja joskus otin vähän.
Työnantaja voi halutessaan kieltää. Täysin tavatonta ei alalla ole olla koko kööri enemmän tai vähemmän alkoholisteja itsekin.
Ei