"Erikoinen suhde"
Meidän juttu alkoi salasuhteena.. joka päätyi siihen että ollaan nyt yhdessä.. alkuaikoina sängyssä juteltiin todella tuhmia...esim..pettämisestä kuinka joku varattu nainen joutuu isketyksi ja päätyy toisen miehen kanssa sänkyyn.. ja molemmat oltiin silloin ihan innoissaan.. tai se kiihotti seksin aikana tosi paljon molempia. Nyt tosiaan oltiin syksyllä laivalla. Ja meillä oli kahden hauskaa ja mun nainen meni hakemaan meille juomaa. Ja sitten häntä tultiin jututtamaan.. kun hän tuli takaisin, niin hän pyysi et jos siirtyisin hiukan syrjempään.. Hän halusi vaan testata markkina-arvon muiden miesten kanssa. No itse vähän mökötin ja ei sitten hän halunnutkaan kun ei halunnut kuulemma loukata mua. Kum näki et en ollut asiasta innoissani... niin kyllä se asia olis ollut ihan ok mulle jos se asia olisi käyty kunnolla läpi mitä hän halusi.. mut hmm...onko tuollainen pyyntö yleensä normaali? Tai mitä mun pitäisi ajatella, vähän oon mustasukkainen.. mut en haluaisi.olla kahlitseva, kun ymmärrän sen et on mukava saada muiltakin huomiota ja katseita..
Kommentit (12)
Valkoroskalandia :) Hehee...aika hauska kommentti :) Mut kuulostaa sille et humalassa uskaltaa olla avoimempi :)
Mietippä kun on ekaa kertaa ilman sinua jossain viihteellä. Kyllä muuten antaa pilluaan muille. Ei tuollainen käytös kuulu parisuhteeseen! Huomiosta voi nauttia mutta ei tuolla tavalla.
Niin hän on tunnustustanut mulle jo suhteen alussa että on erityisen flirttaileva kun käy baarissa.. muttei mene helpolla niin pitkälle et menisi sänkyyn.. mut niin on vaan mietityttänyt et onko sellainen huomion haku liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Niin hän on tunnustustanut mulle jo suhteen alussa että on erityisen flirttaileva kun käy baarissa.. muttei mene helpolla niin pitkälle et menisi sänkyyn.. mut niin on vaan mietityttänyt et onko sellainen huomion haku liikaa...
On. Ihmisessä on jotain outoa jos se on pakko se huomio saada. Huono itsetunto, hyväksynnän haku, halu hallita tilannetta...onhan niitä.
No teillä on ollut yhteinen fantasia, mutta ette olleet puhuneet asiasta riittävästi, että molemmille oli selvää ettei kumpikaan halua toteuttaa sitä oikeasti. Puhukaa siitä nyt ihmeessä. Tuo tilanne olisi voinut olla kiihottava, kun olisitte yhteistuumin tehneet sen. Sinä ja kumppanisi olisitte molemmat tienneet ja luottaneet toisiinne, että tarkoitus oli vain hakea siitä vieraan miehen huomiosta sähköä teidän suhteeseen, ei oikeasti tehdä hänen kanssa mitään.
Koska kumppanisi sanoi tuon ihan avoimesti ja lopetti kun et tykännyt, veikkaan että näin hän sen ajatteli, teidän yhteisenä seksifantasiana. Jossa sitten leikki jatkuisi niin että hän tuntuisi itsensä seksikkääksi, sinä saisit taas voittaa hänet ja viedä hyttiin. Mutta sinä olitkin epävarma ja mustasukkainen joten hän keskeytti leikin.
Fantasiat tarvitsevat valtavasti puhumista ja keskinäistä luottamusta. Ilmeisesti teidän luottamus ei kuitenkaan ole vielä riittävän vahva, ja teidän täytyy puhumalla ja rakkauden osoitiksilla lisätä sitä.
Kumppanisi luotti sinuun koska uskalsi olla noin rohkea ja tuhma. Sinä et luottamuksen häneen tai sinulla oli huono itsetunto. Ajatteletko että koska hän petti miestään sinun kanssa, hän pettää yhtä helposti sinua jonkun muun kanssa.
Suhteita on niin monenlaisia kun on ihmisiäkin. Olennaista onkin se että mitä sovitaan. Jotkut elää polyamorisessa suhteessa, jotkut harrastaa kolmen kimppaa ja parinvaihtoa yms että eihän se ole muiden päätettävissä mikä om sopivaa ja mikä ei. Kuitenkin jos seurustelukumppanisi käytös ei tuntunut sinust mukavalta niin kannattaisi jutella asiasta. Ei niin että alat tuomita hänen käytöstään vaan niin wttä kerrot miltä se sinusta tuntui. Usein kuitenkin jos ollaan yhdessä niin sitten ollaan yhdessä eikä kokeilla markkina-aevoa vaan vedetään yhtä köyttä.
Musta kuulostaa melko kevytkenkäiselle... voin olla väärässä. Mullakin on yksi kaveri joka on mahdoton flirttailija ja "iskee" miehiä varattuna mut ei nyt pane.. mut suutelee ja tanssii ja on aika avoimesti flirtti.. joten hmm..Ehkä ei ole uskollinen kuitenkaan sun kumppanisi...varuillaan kannattaa olla..
Niin ollaan puhuttu paljon asiasta et kun hän on ollut tyttöjen kanssa ulkona niin hän sanoo et mua katsottiin pitkään ja tultiin juttelemaan.. ja se saa mut haluamaan häntä enemmän ja seksi on yleensä.silloin villiä. Hän saattaa jopa tulla normaalia nopeammin.silloin... Musta olisi ihan ok "leikkiä vähän" juuri niinkun sanoit. Mutta en varmastikaan hyväksyisi sitä.että hän olisi toisen kanssa ihan oikeasti.. ehkä kun asiasta ei oltu puhuttu niin en osannut suhtautua asiaan aikuismaisesti. Sillä se tuli ihan puskista :)
Jatkan vielä että hän on välillä erityisen epäileväinen ja mustasukkainen minusta. Vaikka en anna siihen aihetta.. että mulla on naispuolisia kavereita, mut hän on hiukan omistava.. ja mua mietityttää tässä se et hän itse on niin frittaileva ja katselee muita. Että hän on siksi mustasukkainen kun ajattelee mun olevan samanlainen. Tai että mulla olisi myös tarve kokeilla markkinaarvoa.. no mielestäni mulla on terve itsetunto ja tiesän olevani ihan hyvännäköinen ja "kelpaavani" et mun ei tarvii sitä erityisesti hakea mistään..
Et mietityttää tämä...onko hän vaan epävarma itsestään ja siksi halusi huomiota...
Hmm...kuulostaa kyllä sille ettei hän halua olla uskollinen ensin flirttailua..sitten vöhön pyytää saada halata.. sitten seuraavalla kerralla suudella... ja vuosien päästä hän haluaa kokeilla ihan sitä itseään... näin siinä tulee käymään... voin olla väärässä!!
Musta kuulostaa sille et tämä sun nainen on vaan seksuaalinen ja innokas kokeilemaan kaikkea tuhmaa.. et ei se välttämättä tarkoita mitään.. ehkä hän haluaa olla avoin ja oikeasti vaan flirttailla muille miehille. Et hyväksy se et olet löytänyt jonkun joka uskaltaa olla avoin ja rehellinen sulle. Täällä jotku syyllistää heti, mut ihmissuhteet on kaikki erilaisia ja tarvittaessa myös palkitsevia.. vaikka ei olisikaan ihan "normaaleja" Et jutelkaa ja olkaa avoimia niinkun.edellä sanottiin...
Joo, mitäs muuta valkoroskalandiaan kuuluu?