Voi että, olisipa rahaa ostella juttuja.
Stockalla huumaa tuoksut ja silmissä kimaltaa purkit, purnukat ja valot. Ihania vaatteita löytyi Sokokselta ja Zarasta.
En puhu isoista summista varsinkaan kun purkit saisivat jäädä, mutta eipä ole varaa. Asuntolaina, ruoka, muut laskut, lukiolaisen kirjat ym tarpeeet, tili tuli tili meni.
Huokaus.
Kommentit (9)
nyt on rahat vähitellen vähissä minullakin. Ostelin joululahjoja toissa päivänä kahdelle pojalleni,
rahaa paloi n 1350E.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas olis rahaa, mutta kun ei keksi mitään ostettavaa.
Ongelmansa kaikilla.
Itselläni on intohimona sijoittaminen ja niiden tuomat riskit, ei kiiltävien tavaroiden ostaminen. Keksitkö tällä saralla ostettavaa?
Eli et ole suhteuttanut menoja tuloihin, että riittäisivät hauskan pitoonkin...niin makaa kuin petaa.
Jaxuhaleja<3
Vierailija kirjoitti:
Ongelmansa kaikilla.
Ja minä vihaan kaupoissa käyntiä ja ostamista.
Usko tai älä, kun olisi varaa ostaa niitä purkkeja, eivät ne enää kiinnostakaan.
Tavara on menettänyt merkityksensä varakkaiden keskuudessa. Luksuslaukut ja vastaavat ovat jo out. Kurjaa kaikille, jotka saavat kamasta elantonsa, mutta väistämätöntä.
On se hyvä kun itseä ei kiinnosta mitkään tuoksut, purkit ja rätit.
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä kun itseä ei kiinnosta mitkään tuoksut, purkit ja rätit.
Toivoisin, että muutkin jättäisivät tuoksut kaupan hyllylle. Eilen kaupan ruokajonossa yks nainen löyhkäsi hirveästi. Oli pakko pitää vähän välimatkaa. Mitä ihmiset oikein ajattelevat? Onko heiltä kadonnut hajuaisti?Jos haluaisin pitää muut ihmiset loitolla, niin silloin n.s. tuoksut toimisivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmansa kaikilla.Itselläni on intohimona sijoittaminen ja niiden tuomat riskit, ei kiiltävien tavaroiden ostaminen. Keksitkö tällä saralla ostettavaa?
Valitettavasti en voi auttaa tuossa asiassa, en ole lähtenyt siihen hommaan mukaan.
Rahat makailee pankissa, eipä niitä kumminkaan ehdi kaikkia käytellä, eikä ole vaimoa, saatikka lapsia.
Kaippa ne pitää kummitytölle tyrkätä, kun musta joskus aika jättää.
Ongelmansa kaikilla.