Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukortit lasten kuvilla, mp?

Vierailija
19.12.2017 |

Vuodesta toiseen jaksan ihmetellä miten lapsiperheet kuvittelee että omien kullanmurujen kuvat jouluntoivotuksina ois kaikkien muiden mielestä yhtä ihania. Kaikki ei edes tykkää lapsista, ja vaikka tykkäisikin niin en oikein näe mitä jouluista on lasten kuvissa. Mua ei ainakaan ilahduta ja ihastuta, mitä mieltä te muut olette?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa täysin samaa mieltä. Älkää lähettäkö lasten kuvia, ne ei muiden kuin mummien mielestä ole niin ihania kuin luulette.

Vierailija
22/35 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri käy tiputtamassa postilaatikkoon joka vuosi heidän lapsen kuvalla varustetun joulukortin.

Meillä on tapana ripustaa joulukortit ”joulunarulle” esille josta niitä on kiva katsella, mutta kyllä nuo lapsikuvakortit jää ripustamatta, ei kiinnosta katsella ”naapurinkakaran” kuvaa jouluna..

Mitähän tähänkin nyt sitten... Aika herkkiä olette. - Ja mitähän se mahtaisi kertoa teistä tai kenties naapuristanne, jos laittaisi kaikille "lapsi kuva kortit" mutta teille ei. - Tai, jos minä saisin kuulla, että olin ainoa (tai lähes ainoa) jolle n.n. ei halunnut laittaa lapsikuvakorttia, niin haluaako hän tällä rajauksella viestiä jotain?  - Ei lasten kuvaa sinkulle, kun ties mitä kaikkia likaisia ajatuksia ja tunteita se saattaaa hänessä herättää....  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ees sit koko perheen kuva, eikä vain lasten joita en edes tunne.

Vierailija
24/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten joku jaksaa lavastaa joulua ja tekohymyjä joulukorttikuvia varten. Aito ilo ehkä tarttuis mut ei päälleliimattu.

Vierailija
25/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lapsikortti kuin joku kymmenen korttia eurolla -paketista joku järjestyksessä otettu.

Vierailija
26/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä vanhempien intoa tuputtaa lasten kuvilla varustettuja kortteja, kalentereita, mukeja ja ties mitä muille. Teettäkää vaan itsellenne mutta älkää odottako että muut niitä käyttäis tai odittais saavansa.

27/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia ne ovat kuin markettien tusinakortit. Itse tykkään eniten askarrelluista korteista.

Vierailija
28/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän niitä ihmisille, joilta myöskin saan lapsipostikortin, sekä lähisukulaisille. Olen saanut positiivista palautetta. Lapsettomille en niitä lähetä, mutta ymmärrän jos joku haluaa hoitaa kaikki joulukortit samalla sapluunalla eikä jaksa ostaa erikseen ei-lapsikortteja joillekin.

Minusta on aika ikävää valittaa, jos saa joltain joulukortin ylipäätään. Mä olen ainakin iloinen, jos joku ystävä viitsii muistaa mua.

Vierailija
29/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetän niitä ihmisille, joilta myöskin saan lapsipostikortin, sekä lähisukulaisille. Olen saanut positiivista palautetta. Lapsettomille en niitä lähetä, mutta ymmärrän jos joku haluaa hoitaa kaikki joulukortit samalla sapluunalla eikä jaksa ostaa erikseen ei-lapsikortteja joillekin.

Minusta on aika ikävää valittaa, jos saa joltain joulukortin ylipäätään. Mä olen ainakin iloinen, jos joku ystävä viitsii muistaa mua.

Positiivinen palaute joo, kun ei kukaan kehtaa negatiivistakaan antaa. Äidit suuttuu kun kaikki ei ehdoitta rakasta omia pienokaisia.

Vierailija
30/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen palaute joo, kun ei kukaan kehtaa negatiivistakaan antaa. Äidit suuttuu kun kaikki ei ehdoitta rakasta omia pienokaisia.

No jos kaveri sanoo spontaanisti, että ihana kortti tuli teiltä, niin miten mun pitäisi se tulkita? Kuten sanottu, lähetän ko. kortteja vain lasten isovanhemmille, tädeille sekä niille ystäväperheille, jotka myös lähettävät lastenkuvakortteja meille. En todellakaan oleta, että kaikki rakastavat lapsiani.

Vierailija
31/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kaupan valmiit kortit tai itse askarrellutkaan niin kovin kummoisia ole. Roskiin ne menee siinä kuin nämä lapsikuvakortitkin. Oikeestaan se on se ja sama mikä kuva siinä kortissa on. Säilytän joulun yli ja sitten nakkaan roskiin. Toisaalta on se ihan kiva nähdä, miten sukulaisten lapset on kasvaneet. Yksi vilkaisu joulukorttiin ei paljon mun elämääni hetkauta.

Vierailija
32/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin lemmikistä kuin lapsesta. Eläimet on kuitenkin söpöjä.

Vierailija
33/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on helppo jakaa samalla lapsen kuulumiset kaukaisempien sukulaisten kanssa. Ne ketä ei kiinnosta pistäköön roskiin. Ennemmin noita säästän itse kun tusinapostikortteja.

Vierailija
34/35 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä on!

Vierailija
35/35 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulukorttikuva on tänä vuonna ihan hirveä, siis omastakin mielestä! Siinä on lapset ja eläimet, ja se on tosi huono. Oikeasti. Pahoittelut kaikille kortin saaneille, mutta uusia ei nyt ehditty hankkia :D