Mitä nimiä teidän tyttöjen isät ehdotti tyttövauvallenne? :)
Kiinnostaa kuulla! Itsellä ei lapsia ainakaan vielä ole.
Kommentit (12)
Ehkä. Se olisi sopinut minullekin, mutta ei varmaan olisi mennyt läpi. Ajattelimme Ehkää ikään kuin vitsikkäänä ensimmäisenä nimenä ja kahta tavanomaisempaa toisena ja kolmantena, mutta jätimme Ehkän lopulta pois.
Meillä ehdotti sen tytön ensimmäiseksi nimeksi tulleen, toinen nimi pähkäiltiin yhdessä enemmän minun ehdotuksista. Samalla lailla ne miehet taitaa osallistua nimien miettimisiin kuin naisetkin.
Tuleva isä rakastaa luontonimiä, hänen suosikkejaan ovat Meri, Tuuli, Lumi ja yllättäen myös Usva. Minä haluaisin tytöstä Auroran.
Hannaa ja Annaa. Ei nimissä mitään vikaa ole, ovat ihan kauniita, mutta tuovat mieleen keski-ikäisen naisen.
Meillä vääntöä tytön nimistä ihan hirveästi !
Toivottavasti tulee poika, koska se ei tuottanut ongelmia :D
Tyttölle finaalissa Mari(a)(e) ja Annika miehen ehdottamista
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Se olisi sopinut minullekin, mutta ei varmaan olisi mennyt läpi. Ajattelimme Ehkää ikään kuin vitsikkäänä ensimmäisenä nimenä ja kahta tavanomaisempaa toisena ja kolmantena, mutta jätimme Ehkän lopulta pois.
Ehkä Isy olisi kaunis nimi.
Eivät todellakaan kumpikaan isä eikä äiti lähteneet ehdottelemaan mitään nimiä, tietävät sen homman kuuluvan ihan joillekkin muille. Arvuuttelivat kyllä 😊
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan kumpikaan isä eikä äiti lähteneet ehdottelemaan mitään nimiä, tietävät sen homman kuuluvan ihan joillekkin muille. Arvuuttelivat kyllä 😊
Ai puhuttiinkin lapsen isästä 😂😂😂 hups😳
Ei mitään. Minun ehdottomani sopivat.