Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ja "työuupumus". En usko!

Vierailija
18.12.2017 |

Työskentelen hoitoalalla päivystyksessä eli kiirettä on, painetta ja haastavia asiakkaita. Sellaista se on. Väsyttävä.

Viime viikolla tuli tieto että työkaveri jää sairaslomalle "uupumuksen" takia. Tiedän siksi kun kertoi itse kaikille. Kuulemma haluaa olla avoin.

En usko tähän.
Ensinnäkin tämä ihminen ei ole ollut millään tavalla uupuneen tai erityisen väsyneen näköinen. Miten voi muka yhtäkkiä olla niin uupunut ettei pysty käydä töissä.

Toiseksi olen nähnyt kyseisen ihmisen nyt useamman kerran lenkillä, kaupassa kärry täynnä joululahjoja ym. Luulisi ettei ns. työuupumuksen takia jaksa mitään.

Kolmanneksi hän oli ihan iloisen näköinen kun juteltiin.

Luulen että halusi vaan saada pitkän joululoman. Meille muille se tietään enemmän töitä. Itsekästä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työkaveria tuskin haittaa uskotko vai et. 

Vierailija
2/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti oikein mukava työkaveri :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nakertaa ettet itse keksinyt työterveyteen mennä ulisemaan 😁

4/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi? Kaikesta loistaa kilometrin päähän että sulla ei oo minkäälaista kokemusta masennukseen liittyvistä asioista. Yleensä lähipiirille nämä kaikki asiat tulevat aivan puun takaa sillä heidän mielestään ihminen on ollut täysin normaali itsensä, ihminen itse on saattanut kärsiä sisällään jo vuosia näistä asioista.

Vierailija
5/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaisesi ihmiset ovat yksi syy, miksi en edes vaivaudu etsimään töitä. :-) Senkus elätät minut ja muut Suomen työttömät. 

Vierailija
6/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, näin puhuu ihminen joka ei ymmärrä työuupumusta. Saattepa paremmat suntikset ja ylityökorvauksia, että lopetapa valittaminen.

Vierailija
7/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oo sun uskomisista kiinni kenenkään saikut.

Vierailija
8/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haista paska, kukaan ei ikimaailmassa uskoisi minusta ulkoisen olemuksen perusteella että olen käynyt läpi burn-outin.

Vierailija
9/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa  työuupumusta. Jos työ on liian rasittavaa syystä tai toisesta, niin sitten irtisasanoututaan eikä jäädä kekkuloimaan sairaslomille. 

Vierailija
10/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollainen kaksinaamainen hoitoalan työntekijä joka edessä ymmärtää ja takana haukkuu.

Vierailija
12/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelet hoitoalalla, mutta sinulla ei ole ymmärrystä edes uupumuksesta. Ok.

Vierailija
13/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella minkä määrän paskaa minäkin sain niskaan kun uuvuin jonkun netti kiusaamisen takia. Annoin kyllä paukkua takaisinkin. Summan mutikassa kun en tiennyt kuka se niistä oli. Paljastui että se, josta viimeiseksi olisin uskonut. Niin kiltti vässykkä ulospäin.

Vierailija
14/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, mitä se kellekään kuuluu, kenenkin sairauslomat, itsehän sen tietää mitä kärsimyksiä sisällään kantaa. Ei kukaan voi tietää, ennenkuin itse kokee kyseisen asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi