Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei joululahjaa

Vierailija
18.12.2017 |

Ikinä en oo mieheltäni saannu syntäri, joulu tai mitää muutakaa lahjaa, koska ei osaa käyttää rahaa ja rahat menevät samantien kun tulevat, ja sen takia ei puolessa välissä kuussa enää voi edes kaupassa käydä kun ei ole rahaa.
No tänä vuonna kysyi hyvissä ajoin mitä toivon ja sovimme budjetin jolla ostamme toisillemme kivat lahjat.
Itse ostin jo hyvissä ajoin ja sovittu budjettikin ylittyi.
No eihän se mitään saanut minulle hommattua kun osti taas vain itselleen omia juttujaan.
Harmittaa kun ei mitenkään voi muistaa minua. Sen ei tarvitsisi olla mikään iso tai kallis asia. Ihan vaikka vain kukat kävisi tai edes suklaalevy. Mitä itse ajattelisitte, haittaisko teitä? Olemme vähän yli 20 kymppisiä ja emme asu yhdessä juuri hänen rahaongelmien vuoksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää tuo lahjojen ostaminen.

Sen sijaan erittäin huolestuttavaa on se, ettei aikuinen ihminen kykene huolehtimaan raha-asioistaan.

Usko ap vanhan tädin neuvoa: jätä tuollainen poikaystävä. Elämästä hänen kanssaan ei pidemmän päälle seuraa kuin ikävyyksiä.

Vierailija
2/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään mies ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita ensi kerralla se sovittu lahjasumma itseesi.

Vierailija
4/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku muu voi sulle terveiset ja lahjat antaa..

Vierailija
5/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa ettet saa joululahjaa mutta se taitaa olla teidän suhteessanne ongelmista pienin?

Löydät kyllä sellaisen ihmisen jolla pysyy arki hallinnassa, älä tuhlaa elämääsi tuollaisen kanssa.

Vierailija
6/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa ettet saa joululahjaa mutta se taitaa olla teidän suhteessanne ongelmista pienin?

Löydät kyllä sellaisen ihmisen jolla pysyy arki hallinnassa, älä tuhlaa elämääsi tuollaisen kanssa.

..mutta rakkaudesta et sitten ymmärtänyt mitään :(

Vierailija
7/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nytkun sanoit ni ei ole ei. Raha ei pysy viikkoa kauempaa eikä kykene töihin tai muutekaan normaaliin elämään. Itseehän tässä voi vain syyttää et mikä kumppani tuli valittua

Vierailija
8/8 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjatta jääminen ei haittaisi, sen sijaan nuo holtiton rahankäyttö haittaisi ja paljonkin. Vaihtoon vain mies joka ei hallitse sen vertaa rahankäyttöään että puolessa kuussa ei ole rahaa edes kauppassakäyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi