Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

146 cm pitkälle pojalle aikuisten puolelta vaatteita? Xxs tai xs? Kokemuksia?

Vierailija
18.12.2017 |

Muuten on hoikka poika kyllä. Hakusessa jouluksi huppari ja aikuisten puolelta tuntuu löytyvän hienompia.
Onko joku ostanut? Toimiiko vai onko ihan teltta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt alkanut ostaa esikoiselle miesten s-kokoisia, on 163cm pitkä. Housut ovat kyllä liian isoja vyötäröltä. 158cm taas käyttää lasten kokoja. En vielä alle 150 ostais aikuisten, mutta etköhän itse tiedä paremmin.

Vierailija
2/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pienelle löydy kokoja aikuisten puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma lapsi, siksi se niin paljon päänvaivaa aiheuttaakin. Päätin ostaa "jotain hyödyllistä" (hupparit) serkuille lahjaksi ja lasten puolelta tuntuu ihan mahdottomalta löytää huppari, jonka voisin olettaa aiheuttavan ilon kiljahduksia 146 pitkälle pojalle....

Vierailija
4/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisten miesten puolelta löydy kys kokoja. Alkavat koosta S ja 170cm. Luulisi, että löydät kivan vaatteen koissa 152-170cm ns nuorten osastoilta!

T. 172cm ja 185cm teinipojan äiti

Vierailija
5/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten on hoikka poika kyllä. Hakusessa jouluksi huppari ja aikuisten puolelta tuntuu löytyvän hienompia.

Onko joku ostanut? Toimiiko vai onko ihan teltta?

Ei juuri missään myymälässä ole XXS tai edes XS kokoja. Aikuisten koot on tarkoitettu min. 165-170 cm pitkille vaikka olisi kuinka hoikka.

T. M 176/67 ja ostaa kokoja S (pienimpiä joita kaupoissa on).

Vierailija
6/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilumerkeiltä löytyy samantyylisiä huppareita aikuisten ja lasten puolelta. Tai osta lahjakortit, pääsevät sitten alennusmyynteihin ostamaan itse mieluisat.

Vierailija
7/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi