Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulppia kurkussa, täh?

Vierailija
18.12.2017 |

Minulla totesi lääkäri juuri poskiontelon tulehduksen, välikorvan tulehduksen ja kurkusta (joka on siis tosi kipeä) hän irrotteli jotain inhottavaa keltaista (joo, sattui) ja sanoi, että kurkussa oli tulppia. Nielunäytettä ei otettu, koska antibiootti silti oli sama siihen korvatulehdukseen ja poskiontelon tulehdukseen. Hän sanoi että angiina tms. on ollut nyt akuutti ongelma kurkussa ja nuo tulpat saattaa kertoa jostain kroonisesta vaivasta. Mulle jäi nyt vähän hämäräksi, mitä on nuo tulpat. Kysyin oliko polyyppeja ja kuulemma ei ole sama asia, ja lääkäri ei ollut suomalainen ja olin kipeä, joten en jaksanut keskustella pitempään.
Asia kyllä huolettaa mua erityisesti, koska harrastan laulamista aika pakkomielteisesti ja tarvitsen kurkkuni kuntoon. Taidan hakeutua asiantuntijalle, kunhan parannun nyt tästä akuutista vaivasta. Mutta onko kellään muulla kokemusta tai tietoa siis kurkun tulpista? Joutuuko nielurisoja poistamaan tai mitähän tässä oikein tapahtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielussa oli proppuja :)

Vierailija
2/3 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielussa oli proppuja :)

Onkohan sitten sama asia kuin proput? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja ovat ja ihan yleinen vaiva. Noita tulee helposti tulehtuneisiin nielurisoihin. Netistä löytyy asiasta paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme