Ex vaimo rikkoo hankkimaansa lähestymiskieltoa
Minä olen noudattanut kieltoa, mutta hän ei. Hän esimerkiksi on juossut perässäni lenkkipolulla.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Lähestymiskielto ei ole molemminpuolinen.
Siis pitääkö minunkin hankkia lähestymiskielto, kun en haluaisi, että hänellä on oikeutta seurailla minua, miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö minunkin hankkia lähestymiskielto, kun en haluaisi, että hänellä on oikeutta seurailla minua, miten haluaa.
Jos hän uhkaa henkeäsi, terveyttäsi tai vapauttasi ja pystyt sen todistamaan, niin hakemus vetämään vaan. Pelkät halut ei riitä.
Kannattaa keskustella asiasta jonkun lakimiehen kanssa. Ei todellakaan kuulosta mukavalta tuollainen.
Totta kai lähestymiskielto on molemminpuolinen...ilmoita poliisille asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän uhkaa henkeäsi, terveyttäsi tai vapauttasi ja pystyt sen todistamaan, niin hakemus vetämään vaan. Pelkät halut ei riitä.
Koen ahdistavaksi, että hänellä on oikeus kiusata minua, mutta minulla ei ole oikeutta ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai lähestymiskielto on molemminpuolinen...ilmoita poliisille asiasta.
No ei tosiaan ole.
Häirkkönaikkosella on taipumus häirintänsä jälkeen itkeä kihlakunnanoikeudessa,
Aikansa häiriköityään miehen perässä "ärsytä sitä miestä" sekoilullaan, yrittää huutaa "isoksi ja vaaralliseksi".
Sellaisella mieskohteella on ISO JA VAARALLINEN LAKIMIES, myös.
Olisitte heti sanoneet, että trollaatte. Menetin elämästäni puoli minuuttia teidän neuvomiseenne, enkä saa sitä koskaan takaisin. Jos joku oikeasti apua tarvitseva googlettaa joskus ketjun: lähestymiskielto on aina molemminpuolinen, minkä tajuaa miettimällä, miksi lähestymiskielto on asetettu.
Naikkonen yrittää epätoivoisella kostamissekoilulla leimata, vapauden riistoa ja rikkoa perustuslain mukaista mieskohteen oikeutta.
Naikkonen on vetisen soppansa ansainnut.
HAllituksen esityksestä (joka siis auttaa lakia tulkittaessa)
Lähestymiskielto merkitsisi siihen määrätylle henkilölle kieltoa ottaa yhteyttä kiellon suojaamaan henkilöön. Päinvastaista yhteydenottoa kielto ei estäisi. Koska kiellon suojaama henkilö lähtökohtaisesti haluaa välttää uhkaavaksi tai häiritseväksi kokemansa henkilön kohtaamista, ei ole tarpeen säätää kieltoa molemminpuolisesti velvoittavaksi. Jos kuitenkin on tarvetta molemminpuoliseen lähestymiskieltoon, sitä on pyydettävä kummankin osapuolen suojaksi toista vastaan.
No, häirikkönaikkosen poistaminen Kampista miestä solvaamasta ei ole trolli, tiedossa kuitenkin on mistä yksilöity naikkonen operoi.
naikkonen roikkuu esim. Kampissa koska huomannut että mieskohteen, kuten miljoonien muiden havainnoijien, reitti kulkee paikan halki; tyhmästi ajattelee ettei väkijoukostä häirikkönaikkosta huomattaisi kun huutelee miehen nimellä solvauksiaan, kuten pikku kakara.
Kumminkin tunkee myös kymmenien kilometrien päähän mieskohteen asuinalueelle, myös. "radiohiljaisuus" ei myöskään toteudu kun vietti ajaa sinnekin häiriköimään ja levittämään vihapuheita kohteestaan. Ei ole rauhoittunut edes muussa seurassa.
Sellainen luokitellaan häiriintyneeksi.
naikkonen roikkuu esim. Kampissa koska huomannut että mieskohteen, kuten miljoonien muiden havainnoijien, reitti kulkee paikan halki; tyhmästi ajattelee ettei väkijoukostä häirikkönaikkosta huomattaisi kun huutelee miehen nimellä solvauksiaan, kuten pikku kakara.
Kumminkin tunkee myös kymmenien kilometrien päähän mieskohteen asuinalueelle, myös. "radiohiljaisuus" ei myöskään toteudu kun vietti ajaa sinnekin häiriköimään ja levittämään vihapuheita kohteestaan. Ei ole rauhoittunut edes muussa seurassa.
Sellainen luokitellaan häiriintyneeksi.
Tähän on olemassa yksi aika hyvä pointti ja se on se, että sinä voit joutua tuomiolle jos löydy exän läheltä joten poliisi voisi selventää exälle että hänenkään ei tule roikkua sinun perässäsi.