Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kouluttamatonta naista ei halua kumppaniksi?

Vierailija
18.12.2017 |

osaako joku vastata,vaikka mies hoitaisi talouden työssäkäymisen niin hoitaahan nainen silloin kodin. Ainakin suurinpiirtein.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kouluttamaton? Meinaan vaan että olen itse käynyt vain peruskoulun mutta ihan töissä olen käynyt 18-vuotiaasta lähtien. Ei minusta mitään kodinhoitajaa saa tekemälläkään.

Niin ja vientiä on ollut tosi paljon.

Vierailija
2/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuminen ja eläminen on kallista. Harvalla miehellä on niin hyvä palkka, että vain hänen palkkansa riittäisi edes kohtuulliseen elintasoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamaton 18-23v. kaunis nainen kelpaa oikein hyvin! Voin elättää. Vastineeksi odotan vain sitä, että nainen tälläytyy minua varten joka päivä ja tekee kaikki kaverini kateellisiksi. t: Erkki 56v.

Vierailija
4/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
5/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä kelpaamattomuuten etsitään kaikesta, myös koulutuksesta ja kouluttamattomuudesta. Todellisuudessa syyt puolison löytämisen vaikeuteen  ovat aina ihan vaan henkilökemiaa. 

Vierailija
6/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt kai lähettiin olettamuksesta että kouluttamaton on työtön?

Vierailija
7/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamaton 18-23v. kaunis nainen kelpaa oikein hyvin! Voin elättää. Vastineeksi odotan vain sitä, että nainen tälläytyy minua varten joka päivä ja tekee kaikki kaverini kateellisiksi. t: Erkki 56v.

Symbioottinen tila.

Vierailija
8/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan naisesta älyllistä seuraa. Jos tarvitsen kodinhoitajaa, voin palkata sellaisen

Vierailija
9/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan naisesta älyllistä seuraa. Jos tarvitsen kodinhoitajaa, voin palkata sellaisen

Älykäs ymmärtää myös korrelaation ja kausaliteetin hienoimmatkin vivahteet. Koulutus ja äly eivät ole sama asia vaikka usein kulkevat käsi kädessä.

Tunnen useita jotka älynsä puolesta voisivat lukea vaikka tohtoriksi saakka "ihan tuosta noin vaan". Heillä vain on elämässä ihan muut päämäärät ja tavoitteet mielessä.

Tosin kai se itseoppineisuus voitaisiin luokitella koulutukseksi myös tässä yhteydessä.

Vierailija
10/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ymmärtää myös korrelaation ja kausaliteetin hienoimmatkin vivahteet. Koulutus ja äly eivät ole sama asia vaikka usein kulkevat käsi kädessä.

Tunnen useita jotka älynsä puolesta voisivat lukea vaikka tohtoriksi saakka "ihan tuosta noin vaan". Heillä vain on elämässä ihan muut päämäärät ja tavoitteet mielessä.

Tosin kai se itseoppineisuus voitaisiin luokitella koulutukseksi myös tässä yhteydessä.

Meinasin vastata, mutta teitkin aikomukseni tarpeettomaksi.

Vierailija
11/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa kouluttamaton nainen. Suhteessa pitää olla kyse muista asioista kuin rahasta. Valitettavasti harva nainen on niin ahneeton ja pyytetön, että pystyy tähän, vaan ne kouluttamat naisetkin ovat useimmiten ahneita rahan perässä juoksijoita ja vaatimukset miehelle sen mukaisia.

Vierailija
12/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta tippaakaan naisen koulutus. Kunhan on perusfiksu, mukava ja pitää itsestään huolta.

Vierailija
13/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä onkin oikein koulutuksen juhlaa tuo aloitus. Miten tuollaisia voi olla olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi