Puolisollani ”vaikeasti selitettävä” suhde?!
Kaveri vinkkasi että puolisoni on muuttanut parisuhdestatuksekseen ”vaikeasti selitettävä”. Mites tää nyt pitäisi tulkita? Ollaan oltu yhdessä puolitoista vuotta. Laitoin hänelle viestii asiasta mut ei ole vastannut. Oon töissä eri paikkakunnalla ja nähdään vasta perjantaina tai lauvantaina.
Kommentit (8)
No onhan tuo nyt vähän vaikeasti selitettävä, kun sinä puhut puolisosta, jolla yleensä viitataan avo- tai aviopuolisoon, mutta ette ilmeisesti ole naimisissa, ettekä asu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo nyt vähän vaikeasti selitettävä, kun sinä puhut puolisosta, jolla yleensä viitataan avo- tai aviopuolisoon, mutta ette ilmeisesti ole naimisissa, ettekä asu yhdessä.
Menimme kihloihin puoli vuotta sitten. Olen kuljetusalalla ja puoliso opiskelee yliopistossa
Se on jättämässä sut. Ei siinä muuta.
En kyllä keksi yhtään muuta syytä tuollaiselle, kuin että kiinnostus johonkuhun on herännyt, ja haluaa pitää oven auki.
Ei tossa kyllä ole mitään epäselvää. Sillä on kiikarissa joku muu, muttei uskalla jättää sua vielä.
Minä olen facebookin mukaan sinkku ja olemme seurustelleet yli 20 vuotta. Yhteisessä asunnossa asuttu jotain 15 vuotta. On lapsia ja yhteiset asuntolainat. Mitä tästä pitäisi päätellä?
Laita omaksi statukseksi kihlaliitto ja laita puolisosi nimi siihen alle, missä sitä kysytään. Sille lähtee hyväksymispyyntö, katso mitä se vastaa 😈
Tää on vähän sellainen tilanne, että itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Ab