Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisollani ”vaikeasti selitettävä” suhde?!

Vierailija
16.12.2017 |

Kaveri vinkkasi että puolisoni on muuttanut parisuhdestatuksekseen ”vaikeasti selitettävä”. Mites tää nyt pitäisi tulkita? Ollaan oltu yhdessä puolitoista vuotta. Laitoin hänelle viestii asiasta mut ei ole vastannut. Oon töissä eri paikkakunnalla ja nähdään vasta perjantaina tai lauvantaina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri vinkkasi että puolisoni on muuttanut parisuhdestatuksekseen ”vaikeasti selitettävä”. Mites tää nyt pitäisi tulkita? Ollaan oltu yhdessä puolitoista vuotta. Laitoin hänelle viestii asiasta mut ei ole vastannut. Oon töissä eri paikkakunnalla ja nähdään vasta perjantaina tai lauvantaina.

Tää on vähän sellainen tilanne, että itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Ab

Vierailija
2/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt vähän vaikeasti selitettävä, kun sinä puhut puolisosta, jolla yleensä viitataan avo- tai aviopuolisoon, mutta ette ilmeisesti ole naimisissa, ettekä asu yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt vähän vaikeasti selitettävä, kun sinä puhut puolisosta, jolla yleensä viitataan avo- tai aviopuolisoon, mutta ette ilmeisesti ole naimisissa, ettekä asu yhdessä. 

Menimme kihloihin puoli vuotta sitten. Olen kuljetusalalla ja puoliso opiskelee yliopistossa

Vierailija
4/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jättämässä sut. Ei siinä muuta.

Vierailija
5/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtään muuta syytä tuollaiselle, kuin että kiinnostus johonkuhun on herännyt, ja haluaa pitää oven auki.

Vierailija
6/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa kyllä ole mitään epäselvää. Sillä on kiikarissa joku muu, muttei uskalla jättää sua vielä.

Vierailija
7/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen facebookin mukaan sinkku ja olemme seurustelleet yli 20 vuotta. Yhteisessä asunnossa asuttu jotain 15 vuotta. On lapsia ja yhteiset asuntolainat. Mitä tästä pitäisi päätellä?

Vierailija
8/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita omaksi statukseksi kihlaliitto ja laita puolisosi nimi siihen alle, missä sitä kysytään. Sille lähtee hyväksymispyyntö, katso mitä se vastaa 😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme