eksän käytös on muttunut
On alkanut kyselemään kuulumisia ja "huolehtimaan". Meni heti erottuamme uuteen suhteeseen, siitä on aikaa n. puoli vuotta. Onko syyllisyys alkanut painaa?
Ja tämä tapahtuu juuri nyt kun itse olen päässyt erostani tolpilleni ja alkanut ns. kukoistaa. Ärsyttää. Haluaa varmaan, etten pääse hänestä yli. Yrittää pitää minut ehkä otteesssaan, etten menisi eteenpäin ja uuteen suhteeseen? Vai mitä olette mieltä?
Kommentit (19)
mä sanoisin, että nimenomaan on alkanut vasta nyt tajuta mitä on tapahtunut. Jos siis on hypännyt heti uuteen suhteeseen. Olitteko pitkään yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on päässyt erosta yli nyt
Hän pääsi omien sanojensa mukaan erosta yli jo muutama viikko eromme jälkeen.
Olet niin oikeassa ap, älä vastaile sille mitään, yrittää vaan estää sua elämästä!
Vierailija kirjoitti:
mä sanoisin, että nimenomaan on alkanut vasta nyt tajuta mitä on tapahtunut. Jos siis on hypännyt heti uuteen suhteeseen. Olitteko pitkään yhdessä?
11 vuotta.
Olet alkanut kukoistaa ja vanha suola janottaa tai sitten toinen vaihtoehto on se, että tajuaa, että alat livetä hänen vaikutuspiiristään ja yrittää saada sinut pysymään näpeissään.
Vierailija kirjoitti:
Olet alkanut kukoistaa ja vanha suola janottaa tai sitten toinen vaihtoehto on se, että tajuaa, että alat livetä hänen vaikutuspiiristään ja yrittää saada sinut pysymään näpeissään.
Mulle on tullut kaikki tämä laskelmointi ihan puun takaa. En olisi ikinä uskonut eksästäni mitään tällaista - silmäni avautuivat vasta silloin, kun hän petti minua suhteen lopussa.
Harrastaako näitä pelejä oikeasti monetkin ihmiset?
Olen itse varmaan vähän liian sinisilmäinen ihminen ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
mihin hän pyrkisi sillä, jos saisi pidettyä minut "näpeissään"?
Varmaan tyhmä kysymys, mutta en oikeasti vaan tajua.
ap
Kumpi jätti? Jospa katuu ja tahtoisi sut takaisin? Mullakin ex löysi heti uuden, mutta alkoi pian katua kun minäkin löysin. Olisi antanut mitä vaan saadakseni minut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hänen oman egonsa nostatusta. Jos ei ole yhteisiä lapsia, kiellä ottamasta yhteyttä ja estä numero. Et åysty toipumaan jos hän yrittää pompotella sua.
Vierailija kirjoitti:
Koittaa manipuloida.Ole tekemisissä niin vähän kuin mahdollista.
Mutta siis mihin hän tällä mahdollisella manipuloinnilla tähtää? sitä en ymmärrä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hänen oman egonsa nostatusta. Jos ei ole yhteisiä lapsia, kiellä ottamasta yhteyttä ja estä numero. Et åysty toipumaan jos hän yrittää pompotella sua.
on yhteisiä lapsia.
No ei halua menettää sinua, koska hän on ollut ykkösesi yli 10 vuotta. On kateellinen seuraajallensa, vähän kuin isoveli uudesta vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
No ei halua menettää sinua, koska hän on ollut ykkösesi yli 10 vuotta. On kateellinen seuraajallensa, vähän kuin isoveli uudesta vauvasta.
siis ei ole mitään seuraajaa.
ap
Kai se tajuaa, että kohta on, kun alat kukoistaa taas päästyäsi jaloillesi.
Hän juuri haluaa että olet noin hämmentynyt, että hänellä on vielä vaikutus sun tunteisiin. Se on hänelle imartelevaa ja pönkittää hänen itsetuntoa. Ehkä hänet on juuri jätetty, tai tyttis ei anna. Hänen täytyy saada tunne että hänet huomataan. Juuri tuollaiset ihmiset, jotka hyppäävät vauhdissa suhteesta toiseen, tarvitsevat paljon huomiota ja ihailua.
Hän tarvitsee sinulta että huomaat hänet, että reagoit häneen, että hän herättää sinussa jotain tunteita.
Miksi edes sallit sen 11 vuoden jälkeen? Sanot, että olet naiivi. Et ehkä osaa asettaa turvaksesi rajoja, etkä puolustaa niitä. Ilmeisesti eksäsi tietää sen.
Olisi korkea aika olla vastaamatta eksällesi lainkaan. Mieluiten blokkaa hänet. Älä tapaa häntä. Jos tapaat väkisin jossain, ole lyhytsanainen ja liukene tilanteesta.
Voi myös yrittää tehdä nykyistä vaimoa mustasukkaiseksi. Jotain egon pönkitystä taustalla joka tapauksessa on. Kertoo huonosta itsetunnosta. Oisko vähän läheisriippuvainenkin.
Ehkä se on päässyt erosta yli nyt