Rukkan sadevaatteet pk-seudulla
Heihei!
Oliskos teillä informaatiota mistä pk-seudulla kannattaisi ostaa Rukkan sadevaatteet meijän pikkuneidille? Asustellaan Ruotsissa ja tullaan pääsiäiseksi koti-Suomessa käymään ja ostoslista on pitkä :).
Kysyisinkin mistä kannattaisi lähteä hakemaan Rukkan sadeasuja, missä paras värivalikoima ja onko ne eri hintaisia eri paikoissa vai onko niissä valmiiksipainetut hintalaput (niinkuin esim. Reimalla)?
Stocka? Etola? Prisma? Vai joku muu?
Autattehan?!?
Kommentit (5)
Ja minun mielikuva on, että Etolassa on kohtuulliset hinnat. Mutta olen näitä tylsiä tyyppejä, jotka ostavat tummansinisiä kurahousuja, niin että värivalkoimista en osaa sanoa mitään.
on tosiaan 16 e takit sekä ainakin henkselimalliset housut. Tytöille oli esim. vaaleanpunaiset, itse ostin vaaleanpunaisen takin ja tummansiniset housut. Ihan kivan näköinen yhdistelmä.
Siellä oli noita Rukka-asuja 16e takki ja 16e olkainhousut. Väreinä tytöille mm. vaaleanpunainen.
Sokos on tietenkin toinen paikka siinä heti keskustassa :)
Stokkalla sadetakki maksoi 22,90e, etolassa olkainmalliset kurahousut maksoi 16e ja muistaakseni prismassa 17,90e. Eli hinnat vaihtelee jonkin verran. Rukan tehtaalta voi myos tilata, postiennakolla lahettavat.