milloin alkanut pahoinvointi...
kolme raskautta takana ja kahdessa edellisessä pahoinvointia ollut jo rv6!nyt alkuraskaus menossa ja tuo rv6 eikä pahoinvointia ole!kuinka myöhään tuo voi vielä alkaa??ekassa raskaudessa alkoi vasta 8-9viikoil ja kestikin sit rv18 asti.
Kommentit (6)
Tai ainakin itse oisin toivonut. Ihan heti hedelmöittymisen jälkeen alkoi kauhea pahoinvointi. Hyvä olo on vain silloin kun nukkuu, mutta kun se nukkumaan menokin on vaikeaa. Toivoisin että tätä ei kestäisi enää kauan. rv 8+2
En oikeen pysty nauttimaan ihanasta raskaudesta, kun kaikki kuvottaa.
Yritetään silti :)
Voimia kaikille odottelijoille :)
alkoi välittömästi plussan jälkeen ja loppui tasan viikolla 13. Eikä riittänyt pelkkä kuvotus ja etova olo, vaan pää oli pöntössä päivittäin. Nyt toinen raskaus 10+1 ja olo huomattavasti parempi, kuvottaa kyllä kaikki hajut, mutta oksentaa ei ole tarvinnut. onneksi!
eli aika yksilöllistä, mulla alkoi oksentelu vasta rv 12 jälkeen, tai jossain niillä paikkeilla. Kesti sitten jonneki rv 18 asti.
Moi!
Mulla alkoi viikolla 6 ja onkin sit jatkunu tosi pahana koko ajan. Nyt olen oksentanu viikon verran ja kävin jo tiputuksessakin. Siellä lääkäri sanoi et on todella yksilöllistä, toisille ei tule ollenkaan.
Lohdutti kuitenkin mua et mitä huonommin äiti voi sen paremmin sikiö voi koska silloin istukka toimii.
Mutta seuraavat viikot näyttää tuleeko sulle pahoinvoinita, ite toivoisin et tää olis jo ohi.Edellistan raskauksien aikana ei ollut näin paha.
alkoi aika tarkalleen 7+2 pahana, sitä ennen oli lievää kuvotusta. Oksentaa ei tarvinnut mutta tosi pahaa oloa aamusta iltaan. Pahin vaihe loppui jo parin viikon kuluttua (9+jotain) ja kuvotus jatkui jälleen lievänä.
raskaudessa ei kummassakaan pahoinvointia ollenkaan..alussa vaan väsymystä..eka poika ja tää toinen selviää pian (rv 38+)...