Te jotka sanotte, että mies ei ole mikään mies karvattomana ja itse olette posliini, Kysymys
Mihin perustatte halunne? Miehen tulee muituttaa apinaa jotta halunne eivät latistu? Ette halua, että miehen kalu olisi sileä ja karvaton, mutta itse olette sitä mieltä että tottakai naisen pimpero on oltava karvaton.
Perusteluksi ei minusta käy, että miehet ovat karvaisempia kuin naiset koska miehellä JA naisella on häpykarvoitusta ihan samalla tavalla. Joillakin normaaleillakin naisilla vähintään yhtä paljon kuin miehillä. Naisella parta, viikset ja rintakarvat taas ovat selkeästi "sairaus". Häpykarvoitus ei liity mitenkään siihen, että miehellä on viikset tai rintakarvoitusta.
Kommentit (8)
Moni aikuinenkin nainen haluaa ikävä kyllä tehdä itsestään mahdollisimman paljon pikkutytön näköisen alasti ollessaan. Aivopesy toiminut. Kaikki naiselliset muodot laihdutetaan pois ja jalkojen välistä löytyy kynitty kalkkuna.
Käy sääliksi kun uimahallissa näitä tulee usein vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustatte halunne? Miehen tulee muituttaa apinaa jotta halunne eivät latistu? Ette halua, että miehen kalu olisi sileä ja karvaton, mutta itse olette sitä mieltä että tottakai naisen pimpero on oltava karvaton.
Perusteluksi ei minusta käy, että miehet ovat karvaisempia kuin naiset koska miehellä JA naisella on häpykarvoitusta ihan samalla tavalla. Joillakin normaaleillakin naisilla vähintään yhtä paljon kuin miehillä. Naisella parta, viikset ja rintakarvat taas ovat selkeästi "sairaus". Häpykarvoitus ei liity mitenkään siihen, että miehellä on viikset tai rintakarvoitusta.
Vastausta en tiedä kysymykseesi, mutta sen tiedän että sinä olet sairastunut häpykarvoihin.
Eihän kalu karvainen ole? Hyvänen aika. Suuseksiä antaessaan mieheni tykkää, ettei minulla ole (paljoa) karvoitusta, naisen anatomia kun on, mikä on... Mutta jos otan suihin mieheltä, en minä kyllä karvojen kanssa tekemisiin joudu, vaikkei hän onneksi ole karvojaan mennyt sheivaamaan.
Omitunen avaus. Minä pidän omani sekä mieheni karvoituksen siistinä :)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä? Ketä kiinnostaa sun karva-analyysi?
Samaa ihmettelen.Ei toisten karvoitus mitenkään ole ap:n asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen.Ei toisten karvoitus mitenkään ole ap:n asia.
Kysyin mielipiteitä ja perusteluita aiheeseen, en kuvia tai kuvailuja omista karvoista.
Meillä on tämmöinen tilanne. Erikseen pyyntö etten ajelisi. Toki teen miten itse haluan, mutta on tää kiireelliselle kivempi kuin jatkuva huolenpito. Paljon urheilevana tuntuu genitaalialueen iho pysyvän luomuna paremmassa kunnossa.
En ole tarkemmin kysynyt perusteita, mutta luulisin että menee liikaa söpöstelyn puolelle, mikä yksinkertaisesti ei vain kaikille naisille toimi. Mutta älä huoli, varmasti on vastaavasti naisia, jotka rakastavat sileitä kananmunia.