Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä ulkomaalaiset miehet löytävät minut FB:ssä ja laittavat kaveripyyntöjä?

Vierailija
14.12.2017 |

Nimeni on Laura eli tuikitavallinen suomeksi tai englanniksi, sukunimi suomalainen. En ole ryhmissä aktiivinen, mikään profiilissani ei ole julkista, kavereita on muutama kymmenen jne. En itse päädy kyllä ikinä kenenkään randomin Mohammedin profiiliin ikinä että tulisi mieleenkään laittaa tuntemattomalle kaveripyyntöä, miten he siis löytävät minut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Kai ne vaan ovat profiilisurffanneet suomalaisia naisia?

Vierailija
2/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Kai ne vaan ovat profiilisurffanneet suomalaisia naisia?

Miten tuollaista voi hakea? Ei mulla ole siis mitään erityisiä julkisia tietoja, nimi ja työpaikka. Tuskin nyt ekana tulen tuloksiin jos etunimeäni alkaa kirjoittaa, työnantajaani tuskin edes tietävät. Tosi hämärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut kaveripyyntöjä joltain naisilta, suurin osa yhdysvalloista. En lisäile ketään ellen ole nähnyt kasvotusten.

-M24

Vierailija
4/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massapostittavat. Voi olla myös identiteettivarkauden yritys. Ei kannata missään tapauksessa hyväksyä kaveriksi ketään jota ei tunne.

Vierailija
5/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massapostittaja voi laittaa hakukriteeriksi vaikkapa nimen Laura, ja lähettää viestinsä sitten haluamalleen (yleensä aika suurelle määrälle) sopivissa maissa asuvia Lauroja. Ei näissä huijausyhteydenotoissa kovin kummoista valintaa suoriteta, määrä korvaa laadun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän