saikulla 2viikkoa, mitä tekemistä?
seinät kaatuu jo päälle. olen niin työriippuvainen ihmiskontakteissa jne. nyt olen ollut jo 3viikkoa saikulla, ja vielä 2 viikkoa jatkuu. miten selviän tästä yksinäisyydestä? salille en nyt pääse, koska niin toipilaana vielä.
selkeästi hetki miettiä oman elämän sisältöä.. ketkä ovat oikeita ystäviä ja mitä elämältäni haluan.
Kommentteja?
Kommentit (9)
Riippuu aika paljon siitä, miksi olet sairauslomalla. Jos on aivokalvontulehdus tai käsi poikki, niin tekemiset on aika erilaisia.
Miten voi olla ihmisellä niin köyhä sisäinen elämä, ettei muutamaa viikkoa pysty toipumaan ja rauhoittumaan itsekseen?
kyllä, huomasin että yhdelle ja toisellekkin olen aina se joka ottaa yhteyttä ja pyytää näkemistä. taas 3. ystäväni vähättelee haluani löytää elämänkumppani ja naureskelee, että onneksi en ole hänen yrityksen palkkalistoilla, koska olen sairaana niin paljon. ehkäpä näillä syillä ovat ex-kaverilistalla. onneksi on ystäviä, joiden kanssa myös ystävyys on vastavuoroista.
ap
Pitkällä saikulla yleensä tehdään töitä kotoa käsin, ellei syynä ole henkiset ongelmat, mutta silloin ainoa keinoa on irtisanoutua..
kyllä olen tehnyt kotoa töitä, ei ole kyseessä henkiset ongelmat. :) syynä tulehdus, big time.
Riippuu mistä syystä olet saikulla. Varmasti ihan hyvä levätä. Jos taas pystyt jotakin tekemään niin varmaan hyvää aikaa tehdä jotakin jouluvalmisteluja.
suunnittelin että tekisin jouluaterian itse, olen aina ollut töissä tai vanhemmilla syömässä perheen kanssa, joten tänä jouluna yllätän itseni ja kokkaan jouluaterian. siivota meinaan vähemmän, välttämättömimmän, koska niin sairaana...
Mieti myös sitä kenelle itse olet oikea ystävä. :) Oikeasti on hyvä välillä pysähtyä miettimään elämäänsä.