Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun AINA silmätikuksi joka paikassa (en kiusaamismielessä)

Vierailija
14.12.2017 |

Aina joudun joihinkin ihmeen kahdenkeskisiin juttutuokioihin, saan negatiivista palautetta esim. myöhästymisestä, vaikka samassa paikassa aiemmin ei olla nipotettu pienistä (jos vaikkapa työ on lyhytaikaista, EI-aspatyötä, jossa ei tarvitse olla millin tarkasti tiettyyn aikaan palvelemassa ketään.) Aina minusta "ollaan huolissaan" ja kysellään moneen kertaan, onko kaikki ok. Viimeksi tällainen tilanne oli yhdessä työssä, jossa olin mielestäni ollut täysin tavallisesti. Ehkä joskus mietin eksää, olen väsynyt, nälkä kurnii, mietin jotain omia juttujani jotka vituttavat... mutta muutenkin perusilmeeni on aika masis. En kiellä, ettenkö muutenkin olisi masis, mutta en halua että siihen puututaan paikoissa joihin se ei kuulu. Nyt olen käynyt hetken koulua, jossa en ole VIELÄ joutunut silmätikuksi. On ollut mahtavaa tuntea olonsa hetkeksi normaaliksi ja tasavertaiseksi muiden kanssa. Toki ennemmin tai myöhemmin sieltäkin aletaan kyttäämään ja "olemaan huolissaan." Joka paikassahan sitä tapahtuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattais varmaan miettiä omaa käytöstään, jos joka paikassa "ollaan huolissaan". 

Vierailija
2/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on sellainen kirous. Valitettavasti kaikki asiat eivät ole luonnollisia perinteisessä mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisia kokemuksia täällä. Joskin ei musta kai huolissaan olla oltu, mutta selkeästi musta ei oikein pidetty/otettu joukkoon ja mun tekemisiä kytättiin tarkasti siinä missä muut sai tehdä mitä lystää. Toiset työkaverit saattoi ravata tupakilla, istuskella pitkään puhelinta räpläten vaikka töitä pitäisi tehdä, mutta auta armias jos mä en koko ajan juossut ympäriinsä. Mulle jopa valitettiin että olen vessassa liian kauan :D En keksi mitä tein väärin. Olin kyllä aika erilainen kuin muut, siinä mielessä etten koko ajan kiroillut ja valittanut kaikesta vaan olin iloinen ja onnellinen ja omissa oloissani. Ehkä mun iloisuus provosoi? 

Jopa mun jälkeen tullut työkaveri huomas tän. Kahden kesken kun juteltiin ja kyselin mitä mieltä on tästä paikasta niin sanoi, että selkeästi samat säännöt ei päde kaikkiin... Suosikit saattoi tehdä mitä lystää, mutta mä olin silmätikkuna.

Vierailija
4/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihmisen täytyy aika oudosti käyttäytyä, jos joka työpaikassa tms. aletaan olla huolissaan.

Vierailija
5/5 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen kaksi asiaa. Joko fyysisesti näytät huonovointiselta, ihonväri yms. Tai sitten se on piilokiusaamista eli nostetaan itseä mukamas huolehtimalla.

Jälkimäiseen tehoaa, että tekee sen saman huolehtijalle.

Sanoo toisessa tilanteessa saman.