Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sanoi minulle, että mene hoitoon

Vierailija
14.12.2017 |

Kun pyysin hänen pitävän hyvää huolta 15-vuotiaasta pojastani mökkireissulla saareen. Olisitko loukkaantunut?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekopää anoppi. En kyllä tuollaisen kurpan mukaan lastani päästäisi.

Vierailija
2/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi vitussa olisi sanonut jotain tuollaista? Sanoiko vitsillä, vähän niinkuin että "älä viitsi, totta kai pidän huolta"-tyylisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä itse sanonut heti takaisin että mennään yhdessä, katsotaan sitten kumpi sinne jää.

Vierailija
4/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin määkin voisin sanoa:) Eiköhän se mummu teiniä vahdi tarkasti.

Vierailija
5/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vitsinä. Hänestä olen ylihuolehtiva äiti, jolle voi sihauttaa hampaiden välistä tuollaisen lauseen. Olin niin tyrmistynyt, että en saanut sanotuksi sanaakaan.

Olen miettinyt asiaa nyt useamman viikon ja ajattelin, että en halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä. Tarvitsen vain lisärohkaisua, jota kaiketi hän täältä.

Ap.

Vierailija
6/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vitsinä. Hänestä olen ylihuolehtiva äiti, jolle voi sihauttaa hampaiden välistä tuollaisen lauseen. Olin niin tyrmistynyt, että en saanut sanotuksi sanaakaan.

Olen miettinyt asiaa nyt useamman viikon ja ajattelin, että en halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä. Tarvitsen vain lisärohkaisua, jota kaiketi hän täältä.

Ap.

On kyllä todella törkeästi sanottu, ja ylitti kyllä rajansa kun noin sanoi. 

Vierailija
7/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mulle ehdotti että mene psykologille kun selvisi että hänen tyttärensä oli väkivaltainen, oli sekin siis miehen vika. No nyt on onneksi entinen anoppi.

Vierailija
8/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Voi, miten se tehdään. Mieheni on maailman paras, mutta anoppini aika järkky. On kokenut minut aina jotenkin kilpailijaksensa. Miten anopista voi erota? Mies ja lapset saavat kyllä mun puolesta olla tekemisissä, mutta minä en halua.

Ap.

Vierailija
10/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis yli 15 vuotta kestäny tuollaista paskaa, aikakin jo pistää peli poikki. Lapset ja mies voi vapaasti käydä, sinun ei todellakaan tarvitse. Ei mulkkujen kanssa tarvitse aikaansa tuhlata.

Vierailija
11/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mökkiloma käy hoidosta ja anoppi huolehtii sillä aikaa lapsesta?

Vierailija
12/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole anopin kanssa tekemisissä. Vittuili minkä ehti ja minä tyhmänä ja kilttinä en osannut sanoa mitään.

Parempi väistyä, sillä ei tuollaisen ihmisen kanssa voinut olla tekemisissä.

Vierailija
13/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Taisi hällä siis mennä kuppi nurin, kun ei jaksa sun ylilyöntejä huolenpidon suhteen. 15 vuotta on pitkä aika kerätä sisäänsä kaikkea.

Vierailija
14/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas anoppi.

Vierailija
15/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti. Ilkeä ihminen.

Mulla ois kiva ex-anoppi, tyrkyttää liikaa ruokaa ja ostaa liikaa lahjoja. Savolainen. Ihan hassu, mutta sydän puhdasta kultaa.

Menee ihan hukkaan ilman miniää.

Vierailija
16/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia sanoa, että olkaa varovaisia mökillä (tulet, vedet, halonhakkuut...) ja pidä huolta mun lapsesta. Ihmettelen.

Vierailija
17/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkireissu saareen joulukuussa?

Ja pitää muistutella pitämään 15-v huolta? Onhan se ylihuolehtimista

Vierailija
18/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkireissu saareen joulukuussa?

Ja pitää muistutella pitämään 15-v huolta? Onhan se ylihuolehtimista

Poikani on kaupunkilaislapsi ja anoppi mielestään oikea eräjorma. Saareen mennään moottoriveneellä useampi 100 m. Siellä ei ole sähköjä ja vain puulämmitys. Muistan ikuisesti, kun koulukaverini äiti ja isä menehtyivät häkämyrkytykseen mökillä 1980-luvulla. Omasta mielestäni kaikki huolenaiheena ovat siis ihan realistisia, mutta anoppia selvästi ärsyttää. Mietin vielä, että onnistuuko tällainen perheen kahtiajako, että minä en olisi anoppini kanssa tekemisissä, mutta muu perhe olisi.

Vierailija
19/19 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette siitä, että mieheni äiti on tehnyt minusta kotikyökkidiagnoosin ja soitti miehelle että olisiko okei jos minut vietäisiin mielisairaalaan? Itse koin asian liian tunkeilevana miksei kysele minulta viesteillä olotilastani?? Lähettää kaiken miehen kautta.

Koskaan en ole hoidon piirissä ollut enkä asioitani kertonut hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän