Uskotko, ettÀ jos oikein toivoo jotain, niin toive toteutuu?
Kommentit (23)
Olen toivonut todella paljon yhtÀ jos toista,oikeen tosissani ja hartaasti,mutta koskaan ei ole toteutunut tai tapahtunut edes sinne pÀinkÀÀn.
Mutta silti haluan uskoa siihen,ettÀ jos oikeen toivoo niin toive totetuu.Saa voimaa tulevaan.
Uskon. Ennemmin tai myöhemmin. Jossakin muodossa.
Terveisin: Tahtonainen
YleensÀ niiden toiveiden toteutumisten eteen pitÀÀ tehdÀ jotain eli en usko ettÀ ne toteutuu ihan tuosta vaan pelkÀstÀÀn toivomalla.
Kannattaa miettiÀ kuinka pÀin toivoo.
Positiivinen toivominen kantaa ja antaa toivoa.
Mulle kÀvi niin vuosia sitten, ettÀ se ainoa asia jota olin lapsesta asti toivonut, nÀytti vahvasti siltÀ ettei se koskaan voi toteutua.
Olin uudenvuodenaattona yksin merenrannalla haavoittuneella mielellÀ ja jostain syystÀ asia tuli mieleeni ja luovutin sen pois, sanoin heipat. Muutaman kuukauden kuluttua tuuli kÀÀntyi minulle positiiviseen suuntaan ja asia aloitti toteutumisensa.
Saat sen mistÀ luovut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiÀ kuinka pÀin toivoo.
Positiivinen toivominen kantaa ja antaa toivoa.
Mulle kÀvi niin vuosia sitten, ettÀ se ainoa asia jota olin lapsesta asti toivonut, nÀytti vahvasti siltÀ ettei se koskaan voi toteutua.
Olin uudenvuodenaattona yksin merenrannalla haavoittuneella mielellÀ ja jostain syystÀ asia tuli mieleeni ja luovutin sen pois, sanoin heipat. Muutaman kuukauden kuluttua tuuli kÀÀntyi minulle positiiviseen suuntaan ja asia aloitti toteutumisensa.
Saat sen mistÀ luovut.
Kuulostaa niin mukavalta ja toivoa antavalta,ettÀ taidan kokeilla samaa.
Olen toivonut miljoonia euroja ainakin 20 vuotta eikÀ ole toteutunut.
Hei, kyllÀ, aika usein. Puhtaiden toiveiden voima :)
K.K. kirjoitti:
Hei, kyllÀ, aika usein. Puhtaiden toiveiden voima :)
Avaa vÀhÀn tÀtÀ "puhtaiden toiveiden voimaa"?
Osa toiveista ainakin toteutuu, tosin siihen voi mennÀ pitkÀkin aika:)
Saattaa toteutua mutta voi mennÀ paljonkin aikaa. Ja toivoeiden pitÀÀ olla sellaisia, ettÀ niiden toteutuminen on realistisren mahdollisuuksien rajoissa, ei mitÀÀn tyyliin kuulento tai lottovoitto. Ja itse pitÀÀ toiveiden toteuttamista kohti työskennellÀ.
Halusin lapsena hevosen. Aikuisena sÀÀstin riittÀvÀsti rahaa ja toteutin itse itselleni sen toiveen 30 vuotta myöhemmin. Jos olosuhteet ovat suotuisat ja itse tekee töitÀ asian eteen, niin toiveet voivat toteutua.
En todellakaan, ei se pelkkÀ toivominen riitÀ.
KyllÀ tapahtuu...
Jaksaa vaan odottaa.
MÀ oln saanut kaiken mitÀ oon toivonut ja halunnut tÀhÀnmennessÀ...
Toisissa kestÀnyt vuosia, toisissa viikkoja toisissa tapahtunut samana pÀivÀnÀ....
PItÀÀ itse tehdÀ töitÀ jotta se toteutuu, pelkkÀ passiivinen toivominen ei riitÀ.
ElettyÀ elÀmÀÀ kun ajattelen, voi nyt jÀlkiviisana todeta, ettÀ on hyvÀ, ettei joku toive toteutunut.
Olen toivonut, ettÀ voitan miljoonan lotossa, Viivi Pumpanen ilmestyy oven taakse ja voitan lÀtkÀssÀ maailmanmestaruuden. Sen jÀlkeen bÀndini lÀhtee maailmankiertueelle.
Alan pikku hiljaa epÀilemÀÀn, ettei pelkkÀ toivominen riitÀ.
Toive saattaa toteutua siinÀ vaiheessa, kun lakkaa toivomasta. Kiusa se on pienikin kiusa.
"Sun pitÀÀ varoo mitÀ sÀ haluut, koska sÀ saat sen."
Toiveet saattavat toteutua eri tavalla kuin olisi halunnut. Jos vaikka toivot rahaa, omaisesi kuolee ja saat perintöÀ. Tai jos toivot pÀÀsevÀsi pois kauheasta työpaikasta, vammaudut onnettomuudessa työkyvyttömÀksi. Sitten tajuat, ettÀ olisit onnellisempi, jos omaisesi olisi elossa tai olisit yhÀ siinÀ hirveÀssÀ työssÀ.
En.