Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu miettii mitä työkaverit puhuu selän takana sinuara.

Vierailija
12.12.2017 |

Itse olen tälläinen. En tiedä mitä minusta puhutaan ja ajattelen että puhutaan pahaa. Oon aika hiljainen ja kärsin masennuksesta. Tiedän ettei pitäisi miettiä mitä puhutaan, mutta en voi mitään. Pelkään koko ajan että teen hirveästi virheitä tai osaamattomuuteni huomataan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Siinäpähän puhuvat ja vatvovat. Ja any publicity is good publicity. Olen jo tottunut siihen että minua seuraillaan, olen kuullut sen muutaman kerran sanottuna ihan kasvotusten. Kaunis omalaatuinen nainen on loputtoman uteliaisuutta herättävä. On suorastaan mehevää laittaa joskus pökköä pesään ja oikein yllyttää. Tikahtukoot asioideni miettimiseen!

Vierailija
2/5 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei tarvitse olla mieliksi. Jos joku jupisee niin jupiskoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikallamme olen kuullut lähinnä puhuttavan yhdestä, joka tuo itseään tykö joka käänteessä, on aina äänessä ja pyrkii kääntämään jutut itseensä. Eli jos olet hiljainen ja työteliäs, en usko että sinusta kovin pahaa puhutaan.

Itse olen ottanut elämäntavakseni juoruilun välttämisen ja pyrkimyksen ystävällisyyteen kaikkia kohtaan. Siihen kuuluu myös että haluaa tietoisesti sulkea korvansa myös itseensä kohdistuvilta juoruilta. En näe, kuule enkä puhu pahaa! Suosittelen!

Vierailija
4/5 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on se ja sama mitä minusta puhutaan. Olen hyväkäytöksinen, en itse puhu kenestäkään pahaa, teen työni hyvin, olen aina ajoissa ja positiivisella päällä vaikka olisi mitä murheita alla. Jos joku minusta jotain pahaa keksii, niin keksikööt. 

Tiedän, että kaikista muista puhutaan pahaa, joten oletan, että minäkin saan osani. En menetä yöuniani sen takia. 

Vierailija
5/5 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi