Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä alle 32-vuotias äiti, jonka lapset on jo koulussa: miltä tuntuu, kun kaverit kahlaa ruuhkavuosissa ympärillä?

Vierailija
12.12.2017 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruuhkavuodet olivat lapsen ollessa alakouluikäinen. Hyvältähän se on aina tuntunut, että itse on jo eletty joka vaihe, joka toisilla on vasta edessä.

Vierailija
2/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah... Meillä oli ruuhkavuodet vasta 42-vuotiaana, 32-vuotiaana ei vielä puolisosta tai lapsista tietoakaan. Tai puolisosta oli jo aavistus mutta vielä vaiheessa. N45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä alkoi ruuhkavuodet silloin, kun lapset meni kouluun. Koulu työllistää vamhempia ihan eri tavalla kuin päiväkoti.

Vierailija
4/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah... Meillä oli ruuhkavuodet vasta 42-vuotiaana, 32-vuotiaana ei vielä puolisosta tai lapsista tietoakaan. Tai puolisosta oli jo aavistus mutta vielä vaiheessa. N45.

Sama täällä ja useimmilla kavereillakin. Tahti vaan kiihtyy. N40.

Vierailija
5/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruuhkavuodet on niin ärsyttävän kuulonen termi, etten pysty sitä käyttämään... Mut jokanen tekee lapset silloin kun itsestä tuntuu, ei herätä sen suurempia ajatuksia.

Vierailija
6/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N42v jolla pieni vauva 4kk, isompiakin lapsia löytyy mutta 32vuotiaana minulla ei ollut vielä ensimmäistäkään lasta. Sanoisin keskusteluun sen että ruuhkavuodet ovat ihanat ja rakastan perhettä, kiirettä ja tohinaa. En todellakaan halua että lapset kasvaisivat ja muuttaisivat, toki ymmärtän silti että näin käy ennenpitkää. Toivon että minulla on ruuhkavuodet vielä yli viisikymppisenäkin!

Vierailija
7/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Mitä minun ruuhkavuosissa elävän pitäisi ajatella niistä muista samassa tilanteessa olevista? Jee, ollaan samassa veneessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän