Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä vaiko kaunis tulevaisuus

Vierailija
12.12.2017 |

Puolison kanssa alle 10 vuotta yhdessä, ja jälkikasvua löytyy olemme molemmat myös alle 30 vuotiaita.
Homman jujuna on suhteen arkistuminen ja puolisoni ei tunne vetoa minua kohtaan.

Kyse ei olisi siitä etten olisi hänen eteensä mitään yrittänyt mutta olemme noidankehässä.
Lähestulkoon kaikki rakkaudenosoitukset tuntuvat puistattavan häntä. Sänkyhommatkin tuntuvat hänen osaltaan pakotetulta. Erota en halajaisi mutta olen yrittänyt ajatella miten saisin hänen tunteet taas heräämään. Hänkään ei haluaisi erota. En usko vain odottelun ja käsienpäällä istumisen auttavan. Ideoita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tilaa. Mene kampaajalle, vaihda tyyliä ja aloita uusi tanssiharrastus tai ala käymään salilla eli ota ja anna omaa aikaa. Ota esimerkiksi kuukaudeksi erityisen paljon omaa aikaa ja hoida itseäsi. Liiku, käy terapeutilla keskustelemassa asiasta, laittaudu ja helli mieltäsi. Kasvata itsetuntoasi ja puolisosi ottaa kyllä tilanteenne esiin tämän mallin jälkeen. Älä roiku hänessä yhtään kuukauteen tai huolehdi tilanteestanne. Näytä että voit hyvin ja.olet.itsenäinen myös ilman häntä.

Vierailija
2/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan ei halua erota, niin sitten heti pariterapiaan mars! Sama ohje pätee kyllä siihenkin tilanteeseen, että jompi kumpi tai molemmat haluaisi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heti tarvi erota jos vähän alamäkeä.

Laita itsesi kuntoon ja nosta itsetuntoasi ja katsele.

Vierailija
4/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin alat tekemään itse jotain sellaista, mikä vie elämääsi pois siitä pelkästä arjesta ja vastaavasti opettelet tykkäämään siitä arjesta. Liian kiinni ei saa olla kumppanissaan. Noin pienistä en kyllä eroa vakavasti pohtisi.

Vierailija
5/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei siis ole ongelmia arjen tai suhteen osalta!

Ap

Vierailija
6/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähtisitte siitä tahtomisesta rakastaa ja kävisitte kumpikin terapiassa.

Vierailija
7/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alle kouluikäisiä lapsia ja se haluton on niiden äiti, niin koittakaa jaksaa vielä yhdessä ja pitäkää kahdenkeskisiä öitä ja lapset mummolaan.

Tuossa vaiheessa kun äiti on vain palveluautomaatti, naiseus on joutunut hukkaan väliaikaisesti. Se palaa sieltä, kun ei ole enää vuorossa 24/7. Mun kohdalla jaksaminen ja halut palasi kun nuorin oli n 11.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän