Oon 21v ja tapailen 42v miestä
Hän on ihana ja rento tyyppi. Hyvin komea ja lapseton. Ikäeroa on juu paljon, mutta kemiat ja kaikki toimii. Sängyssä ei olla vielä oltu, mutta kovasti jo odotan sitä.. hän ei itse halua myöskään kiirehtiä. Ihan tosissaan olemme tämän jutun kanssa.
Mietin vain, että miten kerron tästä esim. lähipiirille ja vanhemmille...
Onko joku kokenut vastaavaa? Neuvoja ja vinkkejä otan mielelläni vastaan.
Kommentit (4)
Jos mietit ikäeroa niin silloin sitä on liikaa. Enpä usko, että lähipiiriä tai muita erityisemmin kiinnostaa ellei itse kiinnitä asiaan huomiota.
Olette molemmat aikuisia. Miksi mietit mitä muut ajattelee jos olet itse tyytyväinen ja onnellinen. Älä elä elämääsi miellyttäen muita. Ja muista, koskaan kukaan ei ole tyytyväinen. Jos ikäero on muille ongelma, se on heidän ongelmansa, ei sinun. Kaikkea hyvää teille! Kummat ennakkoluulot muilla kun aina vanhemman miehen pitää olla joko varakas tai ainakin impotentti :D. Ehkä näissä tapauksissa ei ihastuta siihen ikään vaan ihmiseen. Se on vaan kumma miten se aiheuttaa muissa negatiivisuutta. Muista, että pressaparillakin on huima ikäero ja hyvin pyyhkii ja aika vähän arvostelua saa ;) Eikä Saulikaan impotentti taida olla.
Jos ootte vakavissanne, niin riittääkö sinulla näköalaa katsoa tulevaisuuttanne 20-30 vuoden päähän? Ikäero saattaa siinä vaiheessa olla jo ihan kunnon "issue". Entäs kun puolisosi jää eläkkeelle ja sinä painat duunia vielä ainakin 20 vuotta?
Onko mies varakas?