Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka joulu sama juttu kun tilaa tavaraa!!

Vierailija
11.12.2017 |

Olisi pitänyt oppia jo että ostaa tavarat kivijalkaliikkeestä! Mutta en sitten oppinut vieläkään ja tilasin ensimmäinen päivä joulukuuta lapselleni muutaman lelun. Se yksi kaikkein tärkein ja isoin ostos nyt sitten jää saamatta. Ei auttanut, vaikka katsoin tarkkaan että tuotetta sanottiin olevan varastossa ja tietyllä postimaksulla se luvattiin toimitettavaksi 2-5 päivän sisällä. Sitten tulee 9vrk(!?) myöhemmin ilmoitus että tuotteet on loppu. Sitten kun kyselee tarkemmin, ei vastausta, kun soittaa, ei osata sanoa koska tavaraa saa. Tämä oli tasan viiminen kerta kun tilaan mitään leluja yhtään mistään. Ei näköjään riitä että postit kämmää, pitää vielä firmojenkin kusettaa ja ylenkatsoa asiakkaitaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tässä ole vielä miltei pari viikkoa ennen joulua, josko jalkautuisit johonkin kivijalkaliikkeeseen sen tärkeimmän ja isoimman ostoksen ostamaan.

Lapsi ymmärtänee kyllä, ettei kaikkia haluamiaan lahjoja voi saada. Isompi lapsi, joka ei usko enää pukkiin ja käsittää verkkokaupan idean, ymmärtänee ettei nyt äidistä riippumattomista syistä ehtinytkään lahja jouluksi mutta saa sen kyllä sitten myöhemmin. Tai on saamatta, miten vaan.

Vierailija
2/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi ToysRUsin kanssa joskus noin. Kaupanpäällisiksi vielä eivät vapauttaneet katevarausta kortiltani, joten rahani olivat kolme viikkoa kiinni heidän olemattomissa tuotteissaan. Silloin oli todella tiukkaa taloudellisesti, joten kyllä itketti saako lapsille enää ostettua lahjoja ennen joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä ja ensimmäisellä kommentoijalla taitaa olla ihan erilainen taloudellinen tilanne. Elävät ns. eri maailmoissa. Minä ymmärrän täysin miksi ap. ei jalkaudu kivijalkaan ostamaan toisia kappaleita samaa tuotetta. Toisaalta ymmärrän että jollekin toiselle ei tule mieleenkään miksi kaikki ei osta kaikkea mitä mieleen sattuu.

- ohis

Vierailija
4/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös tässä ole vielä miltei pari viikkoa ennen joulua, josko jalkautuisit johonkin kivijalkaliikkeeseen sen tärkeimmän ja isoimman ostoksen ostamaan.

Lapsi ymmärtänee kyllä, ettei kaikkia haluamiaan lahjoja voi saada. Isompi lapsi, joka ei usko enää pukkiin ja käsittää verkkokaupan idean, ymmärtänee ettei nyt äidistä riippumattomista syistä ehtinytkään lahja jouluksi mutta saa sen kyllä sitten myöhemmin. Tai on saamatta, miten vaan.

Hitto että tuollainen näsäviisastelu on ärsyttävää. Olet luultavasti täysin huumorintajuton yksilö.

Vierailija
5/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tässä just sapettaa, että tuo raha palautuu ehkä vasta joulun jälkeen. Mulla ei todellakaan ole rahaa ostella samaa tuotetta pariin kertaan ennen joulua. Ja tilasin tuon koska olen aiemmin saanut kys firmasta tuotteet nopeasti, luotin firmaan ja siksi että se oli edullisempi kuin marketissa. Lapselle tulee olemaan pettymys, ellei joku ihme tapahtu että sen saa. Hän on 6v ja esittänyt vain pari lahjatoivetta tänä jouluna ja tuo oli se tärkein.

Ap

Vierailija
6/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein omat verkkokauppaostokset jo lokakuussa. Sain ne marraskuussa ja kaikki ok. Jotain sentään edellisvuosista oppinut. Loput kivijalkaliikkeestä. 1 paketti jäi saamatta ajallaan ja peruin tilauksen, sillä eivät olleet varmoja ehtiikö Jouluksi, mutta muuten ei valittamista. Lokakuussa vain ei tunnu vielä niin Jouluta, mutta viime vuonna laitoin kännykkään muistutuksen 1.10., että tilaa verkkokauppalahjat. Jäi melkein kaikki lahjat tulematta ajallaan ja sitten Joulun jälkeen palauttelin niitä, kun tuli tuplana. Ketutti.

Vierailija
7/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tässä just sapettaa, että tuo raha palautuu ehkä vasta joulun jälkeen. Mulla ei todellakaan ole rahaa ostella samaa tuotetta pariin kertaan ennen joulua. Ja tilasin tuon koska olen aiemmin saanut kys firmasta tuotteet nopeasti, luotin firmaan ja siksi että se oli edullisempi kuin marketissa. Lapselle tulee olemaan pettymys, ellei joku ihme tapahtu että sen saa. Hän on 6v ja esittänyt vain pari lahjatoivetta tänä jouluna ja tuo oli se tärkein.

Ap

Voithan vaikka sanoa joulun jälkeen että pukki oli vieny vaikka kummille/serkuilla/ jollekkin vahingossa paketin ja sen takia tuli vasta joulun jälkeen.

Vierailija
8/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osta aina kaikki verkko-ostokset luottokortilla. Aina. Miten joku ei vielä tänäkään päivänä tiedä tätä??  Näin et "menetä" mitään rahaa ja voit ostaa useampaan kertaan saman tuotteen, koska se raha palautuu siitä toisesta ostoksesta aikanaan luottokortille. Luottokorttia käyttämällä turvaat myös sen, että jos verkkokauppa onkin huijari, saat rahasi luottokunnasta takaisin.

Vierailija
9/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voithan vaikka sanoa joulun jälkeen että pukki oli vieny vaikka kummille/serkuilla/ jollekkin vahingossa paketin ja sen takia tuli vasta joulun jälkeen.

Oletko tosissaan että 6v uppoaa tuollainen? Ei ainakaan tälle, ei ole sellaista aikakäsitystä tai kärsivällisyyttä. Pettymys tulee se on varma. No, olen viikon paastolla niin asia hoituu. Tyttö vei tämän lahjatoivelistan ihan itse joulupukille, enkä raski millään tuottaa sellaista pettymystä kun muutenkin lahjoja vain pari.

Ap

Vierailija
10/12 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä oli yhtenä jouluna lapsen suurin toive Ryhmä Haun vahtitorni. Kerkesivät loppua kaupoista. Sai sitten muiden lahjojen lisäksi rahakuoren, jossa oli rahaa vahtitornia varten ja se käytiin ostamassa heti kun niitä taas tuli. Selitettiin lapselle, että olivat kaikki loppuneet ja hyvin ymmärsi, oli tuolloin 3v. Ja niitä melkopian joulun jälkeen tulikin.

Vierailija
11/12 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osta aina kaikki verkko-ostokset luottokortilla. Aina. Miten joku ei vielä tänäkään päivänä tiedä tätä??  Näin et "menetä" mitään rahaa ja voit ostaa useampaan kertaan saman tuotteen, koska se raha palautuu siitä toisesta ostoksesta aikanaan luottokortille. Luottokorttia käyttämällä turvaat myös sen, että jos verkkokauppa onkin huijari, saat rahasi luottokunnasta takaisin.

Et sitten tiennyt, että myös luottokortille voi tehdä katevarauksen?

Vierailija
12/12 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin yhden tietyn jutun netistä, kun sitä ei kivijalkakaupasta saa. Olin hyvissä ajoin liikkeellä. Tänään aloin ihmetellä kun pakettia ei ole kuulunut, tarkistin firman nettisivun. Siellä tiedote ja pahoittelu, että mitään ei saada toimitettua ennen joulua. Tosi kiva alkaa nyt keksiä ja etsiä sopivaa lahjaa kun mitään ei ehdi enää tilaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi