Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaste naisille

Vierailija
10.12.2017 |

Kun mies lähestyy kohteliaasti niin ole kohtelias takaisin.
Näin naisena ärsyttää naisten epäkohtelias käytös miesten ihan kivoille lähestymisyrityksille. Vaikka mies ei kiinnosta niin voitte silti kieltäytyä kohteliaasti. Tämä siis niin kauan kun mies ymmärtää poistua. Jos jää roikkumaan niin sitten ei voi mitään, täytyy olla ilkeä.
Mutta ensin, naiset vuonna 2018, antakaa ystävällisille miehille ystävälliset pakit (jos hän ei kiinnosta)
Sama miehille joita naiset lähestyvät (jos sellainen ihme tapahtuu).
T. FeministiNainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei koske minua kun en lähesty naisia. En itse asiassa edes keskustele naisten kanssa. No okei vanhemman naisen kanssa voin keskustella kun ovat sentään jo kypsyneet aikuisen tasolle.

Vierailija
2/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tehtävä naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä yritys, mutta tämän on kirjoittanut se mies, jonka ympäriltä tuolit viedään...

Vierailija
4/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtelias siinä mielessä, että hymyilen, vastaan neutraalin ystävällisesti jne kun mies lähestyy jossain anniskelupaikassa (ainoa paikka missä minua on lähestytty). Valitettavasti olen kohtelias siihen pisteeseen asti, etten halua pyytää toista poistumaan, vaan mielummin esim. baarissa juon lasini tyhjäksi ja lähden itse.

Jotenkin toivoisin, että kaltaisilleni kohteliaillle nyhveröille olisi joku universaali merkki, etten ole etsimässä seuraa. Vaikka tietyn värinen huivi tai jotain. Koska kehon kieli ei toimi. Se etten itse tee aloitetta keskusteluun tai jatka keskustelua ei toimi. Se että keskityn lukemiseen tai selkeästi kuuntelen musiikkia tai katson videota puhelimella ei toimi. Todettu moneen kertaan, eli ei ole yhdestä juntista kyse. En tahtoisi olla ilkeä, mutten myöskään tahtoisi yhden juoman jälkeen vaihtaa anniskelupaikkaa jossa lukea sitä kirjaa. :(

Vierailija
5/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtelias siinä mielessä, että hymyilen, vastaan neutraalin ystävällisesti jne kun mies lähestyy jossain anniskelupaikassa (ainoa paikka missä minua on lähestytty). Valitettavasti olen kohtelias siihen pisteeseen asti, etten halua pyytää toista poistumaan, vaan mielummin esim. baarissa juon lasini tyhjäksi ja lähden itse.

Jotenkin toivoisin, että kaltaisilleni kohteliaillle nyhveröille olisi joku universaali merkki, etten ole etsimässä seuraa. Vaikka tietyn värinen huivi tai jotain. Koska kehon kieli ei toimi. Se etten itse tee aloitetta keskusteluun tai jatka keskustelua ei toimi. Se että keskityn lukemiseen tai selkeästi kuuntelen musiikkia tai katson videota puhelimella ei toimi. Todettu moneen kertaan, eli ei ole yhdestä juntista kyse. En tahtoisi olla ilkeä, mutten myöskään tahtoisi yhden juoman jälkeen vaihtaa anniskelupaikkaa jossa lukea sitä kirjaa. :(

Itse en baareissa käy, mutta kummastuttaa miksi käyt siellä lukemassa kirjoja, katselet videoita, tai kuuntelet musiikkia puhelimestasi, kun voisit tehdä sen kotonakin aivan rauhassa, ilman että tarvitsee pelätä kaikennäköisten junttien häiritsemis yrityksiä ;)

Vierailija
6/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on niin että vaikka kieltäytyisi kohteliaasti, mies ei tätä sulata ja alkaa jopa nimittelemään päin naamaa.