Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiloturkis - uusi trendi?

Vierailija
07.12.2017 |

Itsestä olisi kiva ostaa tuotteita joista ei huomaa päällepäin että ne ovat turkista. Turkista esim. hanskojen tai takin vuorissa. Turkiskuitua kudottuna esim. huiviin "piiloon" tms. Saisi käyttää rauhassa ja myös tyylikysymys, en tykkää tuoda esiin mitään erikoisuuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piiloturkis? Mulla on 1990-luvun lopulla ostettu puolipitkä minkkiturkki, joka on kuin uusi enkä yhtään häpeä käyttää sitä. Aito turkis kestää, olis saanu monta henkkamaukkatakkia nakkailla roskiin sen hinnalla tässä vuosien varrella. Kuulun silti Animaliaan ja vastustan turkiseläinten huonoa kohtelua. Kaksipiippuinen juttu. Mutta ne tekoturkiksista tehdyt takkien hupunreunukset on ihan järkkyjä. On mun toppatakissakin suomalaista kettuturkista, takki on Burberryn. Hienoa, että ovat valinneet suomalaisen turkiksen.

Vierailija
2/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän turkkeja näin 21. vuosisadalla käytä kuin venäläiset maksulliset naiset 😂 joten ap haluaa esittää prostituoitua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tuodaan tekoturkiksia myyntiin paljon niin ei tarvitse tukea elävien eläinten rääkkäämistä.

Tarjonta vain paranee vuosi vuodelta.

Vierailija
4/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän turkkeja näin 21. vuosisadalla käytä kuin venäläiset maksulliset naiset 😂 joten ap haluaa esittää prostituoitua?

Vaikuttaako maksullisen naisen tyyliltä jos käyttää turkista piilossa esim. takin vuorissa? Eiköhän heidän makuunsa ole paljon näyttävämpi tyyli. -ap

Vierailija
5/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan osaa kuvitella missä kaikkialla voi olla piiloturkista, mutta oma kokemukseni ainakin lampaan turkisvuodalla vuoritetuista vaatteista on että tuo lammas menee pilalle ennen kuin itse vaate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä