Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttää mutta en saa nukuttua.

Vierailija
07.12.2017 |

Yöunet ovat olleet rikkonaiset flunssan takia, mutta nyt flunssa parantunut mutta yöunet samanlaiset.
En ole nukkunut päiväunia koska en vaan saa unta vaikka väsyttää. Tänään torkahdin 20 minuutiksi. Edelleen väsyttää mutta uni ei tule.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile valvoa yö tai pari ja nuku sen jälkeenkin vain 2-3 tuntia muutama yö. Sitten tiedät kuinka huonolta nukahtamisongelmaiselta tuntuu. Hermot menee niin tiukalle että välttelee ihmisiä ettei suutu niille. Pahassa valvomisen vaiheessa et enää pysty keskittymään mihinkään ajatusta vaativaan.

Kun uni ei tule vaikka väsyttää niin että itkee jo tuskaa niin siinä alkaa tulla itsetuhoisia ajatuksia. Oli mulla lääkityskin jonka lopetin kun syyllistettiin lääkkeen käytöstä. Kiitos tai siis "kiitos" siitä kun ihan reseptin mukaisesta käytöstä aletaan syyllistää. Voin mä valvoa ettei lääkärin tarvi tuntea tuskaa reseptin kirjoittamisesta.

Vierailija
2/2 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa melatoniinivalmiste(toivottavasti tuli oikein kirjoitettua) jonka olen kuullut auttavat. Kysy luontaistuotekaupasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi