Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toi Onnela (Solsidan) niin huono ole mielestäni

Vierailija
07.12.2017 |

Ihan hyvät näyttelijät on mukana tässä Suomi-versiossa, ei tuo mielestäni niin huono ole. Olen siis kyllä katsonut Ruotsi-versiota, joten voin vertailla. Toki käsikirjoitus on sama mutta silti suomalaiset näyttelijät tuovat oman mausteensa tähän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät näyttelijät on mukana tässä Suomi-versiossa, ei tuo mielestäni niin huono ole. Olen siis kyllä katsonut Ruotsi-versiota, joten voin vertailla. Toki käsikirjoitus on sama mutta silti suomalaiset näyttelijät tuovat oman mausteensa tähän.

Sen lainailijatyypin hahmoon on saatu esikuva todellisuudesta.Tyyppi itse ei ole kuulemma huomannut yhteyttä.

Vierailija
2/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut, joten en voi sanoa mitään. Minusta vaan ihan älytöntä tehdä joku sarja täsmälleen samalla tavalla uudelleen vain vaihtamalla kielen ja näyttelijät. En vain näe yhtäkään syytä, miksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Strang on selvästi parempi yhdessä pääroolissa mitä se ruotsalainen päänäyttelijä. Muutenkin Suomi-versiossa on erinomaiset näyttelijät. Huomaan jostain syystä nauravani jutuille enemmän mitä Ruotsi-versiota katsellessani.

Vierailija
4/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tätä voi katsoa?

Vierailija
5/5 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tätä voi katsoa?

Cmoren suoratoistopalvelusta. Varmaan tulee jossain vaiheessa telkkariinkin.

Pekka Strang kuulostaa ihan Nalle Wahlroosilta, aika hauska on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi